huren?
Re: huren?
Is volgens mij via een bedrijf heeel moeilijk, particulier zal misschien gaan, maar wie o wie leent zijn Defender uit?
Mijn kinderen mag je lenen, mijn handige man ook, de kat geen probleem, maar mijn auto.......
Marijke
Mijn kinderen mag je lenen, mijn handige man ook, de kat geen probleem, maar mijn auto.......
Marijke
marijke toch je man verhuren .dat mag toch niet in nederland .dus daar worden die belgen zo rijk van .maar mijn katten mogen ook in de verhuur gr anton & dietert
[www.de-uiver.nl]
Deze is volgens mij de enige die nog LandRovers in de verhuur heeft.
Leuke prijs!? 144,- euro per dag, is een leuke prijs.
Maar niet in de richting die jij voor ogen had!
Deze is volgens mij de enige die nog LandRovers in de verhuur heeft.
Leuke prijs!? 144,- euro per dag, is een leuke prijs.
Maar niet in de richting die jij voor ogen had!
alle onderdelen die Hans moest plaatsen zitten zeker al op je auto. Foei toch marijke.
Vico (110)
Vico (110)
eh......
er liggen nog een paar stukjes traanplaat, een snorkel en een reservewieldrager te wachten, te wachten en te wachten.....
Marijke
er liggen nog een paar stukjes traanplaat, een snorkel en een reservewieldrager te wachten, te wachten en te wachten.....
Marijke
als dat allemaal nog op je auto moet kun je dan beter nog even wachten wachten wachten.....
vico
vico
Of iemand zoeken die in ruil voor een paar mooi beklede stoelen de spullen erop wil zetten
Marijke
Marijke
tja tegen de tijd dat ik daar ben ( Ikweetwaarjouhuiswoont) ben ik inderdaad aan nieuwe stoelen toe. 
vico ( die erg druk is met de opwerking voor Uruzgan en donderdag z'n garage van 7,5 bij 10 meter , met kelder,heeft )

vico ( die erg druk is met de opwerking voor Uruzgan en donderdag z'n garage van 7,5 bij 10 meter , met kelder,heeft )
Overigens,
voor een klusje kijk ik niet de andere kant op, tenminste waar woont jouw huis ongeveer?
Ron met Laura uit Apeldoorn
voor een klusje kijk ik niet de andere kant op, tenminste waar woont jouw huis ongeveer?
Ron met Laura uit Apeldoorn
Mijn huis woont heeel ver bij Apeldoorn vandaan, 166 km, das wel een heel eind de andere kant op 
Maar ik kook lekker,
Marijke

Maar ik kook lekker,
Marijke
Huren bij De Uiver zou ik niet overwegen.
Zelfs als je de verharde weg niet verlaat zullen zij gebreken aan de auto vinden die allemaal apart in rekening worden gebracht zodat je eigen beperkte risico ook geen zin heeft.
Ze maken het zelfs zo bont dat een zwarte plastic snorkel overgespoten zou zijn...
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [landrover.startpagina.nl]
Zelfs als je de verharde weg niet verlaat zullen zij gebreken aan de auto vinden die allemaal apart in rekening worden gebracht zodat je eigen beperkte risico ook geen zin heeft.
Ze maken het zelfs zo bont dat een zwarte plastic snorkel overgespoten zou zijn...
Groeten,
Berry Weijers
beheerder [landrover.startpagina.nl]
Marijke,
De kat lenen? Is dat deze kat?
[www.prikpagina.nl]
Sander
Defender 90
De kat lenen? Is dat deze kat?
[www.prikpagina.nl]
Sander