Vannacht heeft een niet nader te noemen persoon mijn voorbumper verbouwt zonder mijn medeweten.
Vanochtend met wegrijden een raar geluid. gestopt aan de rijksstraatweg te Loenen a/d Vecht. En zag dat het zijgedeelte tegen mijn wiel aanliep. Gereedschap gepakt en begonnen te slopen tot mijn zoon ineens riep Papa papa er stopt een LandRover. een zwarte 90 v8 volgens mij en die heeft geholpen zodat we weer snel opweg konden.
Ik weet niet wie het was maar bedankt.
Nu dus op zoek naar een stalen lierbumper dus een geluk bij een ongeluk
maar er is een troost mijn stalen bumper is gedeukt dus hoe ziet die andere auto eruit hopelijk erger
LandRobert
een echte prikker
Re: een echte prikker
ja das altijd pech hebben helaas heb ik gehad met mijn gewone auto op een parkeerplaats helaas linksvoor heel veel schade.
robert succes met uitzoeken van een bumper.
Wel een nemen die op die van de camel trophy discovery's lijkt he dan heb je het eerste alvast .
succes
disco 1992
robert succes met uitzoeken van een bumper.
Wel een nemen die op die van de camel trophy discovery's lijkt he dan heb je het eerste alvast .
succes
disco 1992
Graag gedaan!!
Is overigens geen V8 maar slechts een simpele 2¼ benzine met een wat pruttelende uitlaat.
Groet van Marco!
Is overigens geen V8 maar slechts een simpele 2¼ benzine met een wat pruttelende uitlaat.
Groet van Marco!
Wel gaaf dan die uitlaat
Maar bedankt en tot de volgende keer
Maar bedankt en tot de volgende keer