aardige lui, die Prikkers

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
E.Mulder

aardige lui, die Prikkers

Bericht door E.Mulder »

Deze week:
Ervaring 1: Ik had stoelen van een Defender in de aanbieding en een "prikker" kwam die halen. Het bleek een geweldig aardige man, die, omdat-ie goed kan timmeren en mensen elders op de wereld in nare oorden wel wat timmer-hulp kunnen gebruiken, een paar maanden naar zo'n naar oord wilde gaan. Je moet maar durven en je daartoe geroepen voelen en het dan nog gaan dóen ook!
Ervaring 2: Ik had van een Prikker een versnellingsbak gekocht, maar hij had de deksel erafgehaald en bij het terugzetten was iets fout gegaan. Dat wist-ie niet. Dat bleek pas toen die bak onder mijn Defender zat: die zat in zijn 5de versnelling en bleef daarin, zélfs als je 'm in zijn achteruit zette. Ik bel enigzins desperaat die man (hij woont in Deventer), die meteen aanbiedt om zaterdagochtens om 6 uur op te staan opdat hij om 8 uur in Wervershoof kan zijn (waar mijn Defender staat) om te helpen met die bak...en hij wás er en hij hielp en bleef tot we zeker wisten dat die bak nu goed was.
Ervaring 3: Die dealer in Wervershoof: de pést had-ie in toen de bak niet goed bleek, maar hij buffelde door net zo lang tot mijn Defender helemaal toppie was.
Jan, Marc, Rob: geweldige mensen zijn jullie. Bedankt!
Vraag: zijn álle Prikkers zo???
jan wolters

Re: aardige lui, die Prikkers

Bericht door jan wolters »

Yep.

Jan Wolters
Erik Vos

Bericht door Erik Vos »

jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Nee hoor, ze zijn niet allemaal zo. Zaterdags om 6 uur opstaan is wel erg vroeg.
Liever wat later.

Frans Bonnes
Ron109LPG

Bericht door Ron109LPG »

Nou ja de betere daargelaten wel.
Die hadden namelijk nog voor je in een hotel gegaan om desnoods de gehele nacht door te gaan.
Moet je eens kijken wat er allemaal klaar stat als je ergens gestrand ben, al dan niet in het wilde gebied.
Ron en Laura
Plaats reactie