Ik kan niet op de prikpaginaaaaaa!!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Paul Stroink

Ik kan niet op de prikpaginaaaaaa!!!

Bericht door Paul Stroink »

Help!!!!!

Wat is er aan de hand??? Ik ben vorige week een paar dagen weggeweest, sindsdien kan ik niet meer op de prikpagina! allemaal errors. Ik dacht dat hele site down was maar dat blijkt dus niet zo te zijn....

Het lijkt of mij IP geblocked is ofzo, via RSS blijk ik gewoon berichten te kunnen binnenhalen en via een anonieme proxy blijk ik te kunnen posten.......

Wie weet wat ik kan doen om weer mee te kunnen doen.....snik snik snik...

[Posted by 85.144.72.72 via [webwarper.net] This is added while posting a message to avoid misuse.
Try: [webwarper.net] Example of viewing: [webwarper.net] ]
Jurriaan

Re: Ik kan niet op de prikpaginaaaaaa!!!

Bericht door Jurriaan »

Hier nergens last van, en ook niet gehad. Om even te bevestigen dat het waarschijnlijk echt aan jouw systeem ligt.

Jurriaan.
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Hey Paul,

Het lijkt alsof het je nu toch gelukt is

Richard
Paul Stroink

Het lukt op deze manier wel, maar handig is het niet...
Misschien hebben ze me als spammer aangemerkt omdat ik normaal mijn onderschrift met een linkje naar www.kogelgat.nl meepost. Maar ik heb daar nooit klachten over gehoord, ik neem aan dat men toch wel een waarschuwing zou sturen als men zich er aan zou storen....
Ik weet niet met wie ik contact op moet nemen voor een deblokkade....

[Posted by 85.144.72.72 via [webwarper.net] This is added while posting a message to avoid misuse.
Hermen Vlothuizen

Bericht door Hermen Vlothuizen »

Helemaal onderaan de prikpagina staat een link via welke je contact met de beheerder kunt zoeken.

Hermen
Paul Stroink

ga ik NU meteen proberen.....

Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Als je via IP adres geblokkeerd zou zijn dan zie je geen errors, maar je krijgt dan een duidelijke melding dat het IP adres geblokkeerd is.
Ik heb het ooit eens gehad toen ik onderweg probeerde te internetten. Door nogmaals in te bellen kreeg ik een nieuw IP adres en werkte alles weer. Bij DSL of kabel gaat dat natuurlijk niet op maar de melding blijft hetzelfde.
Heb je het ook al geprobeert met een andere browser, zoals Firefox?

Ik krijg de laatste dagen wel af en toe een melding dat de pagina niet gevonden kan worden nadat ik een bericht geplaatst heb. Er is dus wel iets aan de hand, maar als ik mijn browser (Safari) daarna stop en weer start gaat het weer een tijdlang goed. Normaal pagina's bekijken geeft geen problemen en ondanks de melding is het bericht dan evengoed wel geplaatst.

Dennis B.
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Nou had ik het weer.

Dennis B.
Paul Stroink

Ik heb een groot aantal PC's hier, wel allemaal met iexplorer maar ik heb er op alle pc's last van. Om nou speciaal voor de prikpagina een andere browser te moeten installeren....dan is deze proxy bijna nog makkelijker.

Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Ik heb hier geen computers met IE,dus ik kan niets uittesten.
Het kan natuurlijk zijn dat de DNS server(s) van jouw provider een beetje van slag is, in dat geval gaat het vanzelf over.

Dennis B.
Paul Stroink

Ik denk niet dat het DNS gerelateerd is, er wordt wel netjes geresolved. Ik krijg diverse MySQL errors, geen verbinding met de database server achtige fouten. Dat is erg vreemd want dat is allemaal server-based en zou dus bij iedereen moeten plaatsvinden. Ik kan eigenlijk niet bedenken waaraan het kan liggen...

Paul Stroink

Hij doet het weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk na een week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een mailtje naar de beheerder gestuurd en naar startpagina, ik heb geen reactie gehad maar ik kan er wel weer op......pff moet ik een heleboelinhaalleeswerk doen....
Plaats reactie