apk
apk
hoi
Ik ken iemand die zijn wagen al bijna 4 jaar niet meer heeft laten keuren.
nu hoor ik regelmatig kreten van als je apk verlopen is krijg je automatisch een bekeuring, nou niet dus.
wat ik nu wil weten kan hij nu een bekeuring krijgen voor de afgelopen 4 jaar ?
bvd een laro enthousiast
Ik ken iemand die zijn wagen al bijna 4 jaar niet meer heeft laten keuren.
nu hoor ik regelmatig kreten van als je apk verlopen is krijg je automatisch een bekeuring, nou niet dus.
wat ik nu wil weten kan hij nu een bekeuring krijgen voor de afgelopen 4 jaar ?
bvd een laro enthousiast
Re: apk
Ja,ik ken dus ook zo iemand,bijna 4 jaar zonder APK rondrijden,en een achterstallig onderhoud en een zwijnestal die auto,als hij in een verkeerscontrole terecht komt ,hangt hij sowieso.Kijk,iedereen kan wel eens een keuring of een schorsing ofzo vergeten,maar 4 jaar rondrijden in zo'n wrak zonder APK,heeft niets meer met vergeetachtigheid te maken.Je kind zal voor z'n auto lopen en hij trapt door de rem ofzo .Husje,mischien hebben we het wel over dezelfde persoon,dan is het gelukkig geen prikker! Vr gr Henk B.
Re: apk
Hallo Jos,op de site van de RDW kun je het kenteken intoetsen,dan krijg je gewoon te zien wanneer de desbetreffende wagen weer gekeurd moet worden.En ik zie hem toch echt iedere dag inz'n wagen rondrijden,en trouwens over z'n houderschapsbelasting heb ik ook zo mijn twijfels.Nogmaals,het is geen prikker/Larorijder .Vr gr Henk B.