NIET nog een keer

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Apke

NIET nog een keer

Bericht door Apke »

Beste prikkers en priksters

Zoals al eerder gemeld zijn er vele prikkers welke hun medeleven aan Aad hebben omgezet in een financiële bijdragen.

Ik zou een leugenaar zijn als ik zou zeggen dat we het geld opgehaald hadden waar we op gerekend hadden. Helaas hebben wij een inschattingsfout gemaakt.

Het feit dat er geen geld over is voor de Cliniclowns vinden wij (Martin en ik) vervelender dan het feit dat wij meer geld bij deze actie leggen dan we in gedachten hadden.
Gelukkig zijn we beiden grote kerels welke het belang van Ingwer, Ursula en Aad zien boven ons eigen belang.

Laat deze actie daarom niet overgaan in een smeekbede voor Geld. Hiermee zijn ze op de televisie veeeeeel beter en voor veel betere doelen.

Via deze weg wil ik dan ook een ieder hartelijk bedanken die heeft meegeholpen (met daad en of geld) met de actie voor Ingwer, Ursula en Aad.

Even nog een persoonlijk stukje richting de familie Koene:
Aad en Ursula: Heel veel sterkte en kracht de komende tijd. We waarderen het verschrikkelijk als je ons op de hoogte blijft.
Ingwer: Sterkte en beterschap jongen. Je hebt laten zien welke kracht je nu hebt. Hou die vast en je wordt vast een goede brandweerman.

Bedankt voor alles en laten we het hierbij laten.
Frans Bonnes

Re: NIET nog een keer

Bericht door Frans Bonnes »

Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. Punt-uit.

Frans Bonnes
Apke

Bericht door Apke »

Dank nog voor het bericht aan Martin.

Apke
www.larrie.nl
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

:-)
jan-otto

Bericht door jan-otto »

hallo apke
hoeveel geld moet er nog bij.
groet jan-otto.
Apke

Bericht door Apke »

Daar hebben we het niet meer over. Wat ons betreft was de actie geslaagd en ik wil voorkomen dat de belanghebbende er een slecht gevoel van zouden krijgen.

Apke
www.larrie.nl
(die tevreden is over de reacties)
Bart Veldhuizen

Bericht door Bart Veldhuizen »

Apke kom ie!
RoLandRover

Bericht door RoLandRover »

Bij deze geregeld,,,ik was niet op de PD,..

hoop dat jullie nu nog uit de zorgen komen

gr,

Roland
Plaats reactie