V.M diesel
V.M diesel
wie weet er wat over de VM 2.4 diesel is dat wat of kan ik daar beter afblijven het is voor een R,R. alvast bedankt
Re: V.M diesel
De opvolger is de 2,5 diesel. italiaans blok, vaak last van luchtbelen in het koelsysteem (calvatatie of zoiets)
Je mag aannemen dat de echt slechte blokken al opde sloop liggen.
200TDi of 300TDi verdienen de voorkeur.
Anton
Je mag aannemen dat de echt slechte blokken al opde sloop liggen.
200TDi of 300TDi verdienen de voorkeur.
Anton
Re: V.M diesel
Zoek even op het prikbord op "VM" volgens mij is dit al eerder behandelt.......
Groet Bowy
Groet Bowy
Re: V.M diesel
Niet helemaal mee eens!
Ze moeten alleen met veel respect behadeld worden.
Dus langzaam warm laten worden en rustig de tijd geven om af te koelen.
Deze motoren zijn wel sterker en hebben een hogere topsnelheid dan de 200/300Tdi's alleen wat gebruiksonvriendelijker.
Geen stoplichtsprintjes oid uitvoeren enz.
Succes, JC
Ze moeten alleen met veel respect behadeld worden.
Dus langzaam warm laten worden en rustig de tijd geven om af te koelen.
Deze motoren zijn wel sterker en hebben een hogere topsnelheid dan de 200/300Tdi's alleen wat gebruiksonvriendelijker.
Geen stoplichtsprintjes oid uitvoeren enz.
Succes, JC
Re: V.M diesel
Maarja, het probleem is dan meestal ook dat je niet weet wat de vorige eigenaar er mee uit heeft gehaald....
Re: V.M diesel
Daar gaan we weer. Deze discussie is inderdaad al eerder gevoerd. Er zullen altijd voor- en tegenstanders van deze motor blijven. Ik heb er zelf één, het zijn inderdaad gevoelige motoren, maar als je hem netjes behandelt, zoals al opgemerkt, heb je een beest van een auto. Trouwens, als de vorige eigenaar dat niet gedaan heeft, en de motor heeft daar erg van geleden, dan komt dat er tijdens een proefrit wel uit.
Groeten,
Danny.
Groeten,
Danny.