defenderspiegels op series
defenderspiegels op series
Hello,
Passen defenderspiegels 1 op 1 op een series 3? Of heb ik daar andere scharnieren voor nodig? Of moet ik nog ergens anders rekening mee houden?
Menno
Passen defenderspiegels 1 op 1 op een series 3? Of heb ik daar andere scharnieren voor nodig? Of moet ik nog ergens anders rekening mee houden?
Menno
Re: defenderspiegels op series
deze passen, je moet enkel een plaatje maken waar je de spiegels op monteerd, dat plaatje steek je vervolgens ook achter het scharnier.
Het zicht gaat ook veel beter zijn. Wij hebben dit ook bij onze lw gedaan en het resultaat is perfect.
greetz Alain
Het zicht gaat ook veel beter zijn. Wij hebben dit ook bij onze lw gedaan en het resultaat is perfect.
greetz Alain
Hoi
Menno,
twee gaten boren in het scharnier en je bent klaar.
(spiegelbevestiging is op een LW anders dan een civiele series 3)
Groeten,
Rob
Menno,
twee gaten boren in het scharnier en je bent klaar.
(spiegelbevestiging is op een LW anders dan een civiele series 3)
Groeten,
Rob
Die snap ik niet helemaal... heb je een foto misschien?
Menno
Menno
Ah okee, ik vermoedde al dat die scharnieren anders zijn. Lever jij die spiegels eigenlijk?
Menno
Menno
yep, maar ik heb je ff een mail gestuurd.
groet,
Rob
groet,
Rob
yoh Menno, wa's da-nou........ geen originele oogkleppies?
Die er nu op zitten zijn al niet origineel... dat zijn caravanspiegels, de originele legerspiegels waren veel te veel verroest!
Door deze spiegels zie ik bijna niet wat er achter me rijdt, en dus ook niet wat mij in gaat halen.
Maar misschien kunnen we in Billing een leuk setje op de kop tikken. Ben ook nog op zoek naar een rechte legerbumper, maar of die in jouw disco past weet ik niet
Menno
Door deze spiegels zie ik bijna niet wat er achter me rijdt, en dus ook niet wat mij in gaat halen.
Maar misschien kunnen we in Billing een leuk setje op de kop tikken. Ben ook nog op zoek naar een rechte legerbumper, maar of die in jouw disco past weet ik niet
Menno
Als je dan toch voor die defender spiegels gaat neem dan die verwarmde 
Grzzz,
Han

Grzzz,
Han
, ja.... koop dan op billing ook meteen stoelverwarming.....
ennu, don't you worry over de ruimte..... roofrack gaat ook mee, en desnoods een aanhanger of wellicht sleurhut..... ik las dat jij de caravanspiegels hebt
ennu, don't you worry over de ruimte..... roofrack gaat ook mee, en desnoods een aanhanger of wellicht sleurhut..... ik las dat jij de caravanspiegels hebt
Hahaha, ik hoor het al, dat wordt een mooi feestje in Billing! Halve auto's op het dak binden en de caravan volladen met allerlei prullaria!
Schitterend!
Menno
PS Die stoelverwarming heb ik nu al: een vlammetje bij de dieseltank onder de stoelen en 't is geregeld.
Schitterend!
Menno
PS Die stoelverwarming heb ik nu al: een vlammetje bij de dieseltank onder de stoelen en 't is geregeld.