proef met De Boergondier
proef met De Boergondier
voor het eerst een grotere afstand met de boergondier gemaakt van Eindhoven, Best en Uden en terug. Op de A50 een snelheid van 90 tot 100 km per uur.
Even een achterdeurtje en een fiets ophalen.
Op de A50 hebben we zefs een auto in kunnen halen.
Voor ons een voorproefje om volgende week naar Duiven te kunnen gaan.
Als hij zich volgende week ook zo weer zo voorbeeldig gedraagd van Eindhoven naar Duiven en terug ben ik heel tevreden.
Wat wel tegenvalt is het omlaag lopen van de benzine meter, het lijkt wel of het er zo uitloopt als je aan het rijden bent. Ik hoop dat er genoeg stops zijn om te tanken.
Ik heb wel ervaren dat oordopjes geen overbodige luxe zijn.
Tot volgende week file rijden geblazen met een gangetje van 50 tot 70 km per uur.
We sluiten aan bij het tankstation Liemde
SIII 88 De Bourgondier.
Even een achterdeurtje en een fiets ophalen.
Op de A50 hebben we zefs een auto in kunnen halen.
Voor ons een voorproefje om volgende week naar Duiven te kunnen gaan.
Als hij zich volgende week ook zo weer zo voorbeeldig gedraagd van Eindhoven naar Duiven en terug ben ik heel tevreden.
Wat wel tegenvalt is het omlaag lopen van de benzine meter, het lijkt wel of het er zo uitloopt als je aan het rijden bent. Ik hoop dat er genoeg stops zijn om te tanken.
Ik heb wel ervaren dat oordopjes geen overbodige luxe zijn.
Tot volgende week file rijden geblazen met een gangetje van 50 tot 70 km per uur.
We sluiten aan bij het tankstation Liemde
SIII 88 De Bourgondier.
Re: proef met De Boergondier
let wel even op of de colonne wel langs Liempde komt: als ze bij Ikea de nieuwe weg richting Uden nemen denk ik dat je ze gaat missen...................
Omlaag lopen van de benzinemeter? Als je inderdaad op benzine rijdt, zal het verbruik in de buurt van 1 liter op 5 km. of 1 op 6 liggen. Dus met een tank van 45 liter (of beter: 10 Imperial gallons) kom je niet heel ver.....
Mvg
Harry & de 'RUS'
1983 Series 3 SWB (ex British-Telecom, vml. kenteken: A780 RUS)
Mvg
Harry & de 'RUS'
1983 Series 3 SWB (ex British-Telecom, vml. kenteken: A780 RUS)
Moet je geen tegenwind hebben....
Ik weet niet precies hoe je de CW waarde van een Series moet berekenen, maar het zal aanzienlijk zijn.
Wellicht heeft het zin, als je Duiven wilt halen, om de spiegels in te klappen (en de achterdeur eruit te halen; kan de wind er zo doorheen......)?
Mvg
Harry
Ik weet niet precies hoe je de CW waarde van een Series moet berekenen, maar het zal aanzienlijk zijn.
Wellicht heeft het zin, als je Duiven wilt halen, om de spiegels in te klappen (en de achterdeur eruit te halen; kan de wind er zo doorheen......)?
Mvg
Harry
Heel erg dicht achter een hele grote vrachtknots aanhangen mischien.
Of je het dan haalt weet ik niet maar schelen doet het wel.
Arnold. Dielieverdieseltendan1op10rijdtalshijhetweerdoet.
Of je het dan haalt weet ik niet maar schelen doet het wel.
Arnold. Dielieverdieseltendan1op10rijdtalshijhetweerdoet.