voorjaar: Laro als werkpaard

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Durk

voorjaar: Laro als werkpaard

Bericht door Durk »

Voorjaar is 't inderdaad,

'k heb m'n series IIa 88" benzine gisteren en vandaag es even als werkpaard gebruikt, gisteren hebben we van die grote kuil-balen op een boerenwagen achter de laro door de dikke drek getrokken, vandaag heb ik een 'koeienpad' valkgetrokken met zo'n ouderwetse 'sleep'. (zo'n hobbelpad met om de 3 decimeter kuilen, funest voor bladveren ). en later nog de mollen-bulten op twee stuken land vlak getrokken....

'k moet toch maar es om een softtop! was leuk geweest met deze mooie dagen, ik heb nog wel een truckcab om in te ruilen....iemand nog een leuke softtop te koop/ te ruil?

groeten,

Durk
Arie

Re: voorjaar: Laro als werkpaard

Bericht door Arie »

hOI dURK,

Softtop 88 legergroen, stokken en achterklep.
Nieuwe ruitjes ingezet.
Prijs 200 euro, neem ik morgen mee naar Amsterdam

Grtz,
Arie
SIII 88 hardtop enz.
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Durk,

geen foto`s van dit historische moment??

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Durk

Bericht door Durk »

Aad,

helaas nog niet, ik had m'n camera niet bij me...maar ik beloof dat ze er nog es komen!! de zomer staat eraan te komen, en ik wil em ook inzetten voor de hooiwagens....leuk zou dan zijn om met 1 of 2 extra laro's te helpen en wagens heen en weer te pendelen!!

'k heb vandaag ook nog een omgevallen boom versleept, die had ik toch echt vast moeten leggen...volgende keer beter..

Durk
Durk

Bericht door Durk »

Arie,

is dit zo'n pvc-achtig zeil? er zijn twee soorten toch? ze zijn er volgens mij ook met een soort 'tent-doek' erop??

morgen kom ik helaas niet naar Amsterdam, ik heb nog geen oordoppen...en een niergordel

Durk
Arie

Bericht door Arie »

Hoi Durk,

Ja het is zo'n pvc/achtig zeil. Heb er nieuwe ruitjes in laten zetten.

Grtz,
Arie
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Ja jammer,

Als de tijd van de hooiwagens aanbreekt geef je maar een seintje.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Plaats reactie