Hallo, ik ben op zoek naar part-numbers van de flexibele remslangen (die tussen as en chassis) voor (2 dus) en achter (1tje)
Verder moet ik alle koelslangen vervangen van radiateur naar blok en terug... dus als iemand daar de nummers van heeft? De ijzeren tussenstukken zijn nog in goede staat, maar het rubber is droog en hard.
Ook heb ik van de vacuumslangen (?) voor de hoofdremcylinder een vervanging nodig, maar als daar geen nummer voor is is het geen ramp, want het is een stuk niet voorgevormde slang.
Weet iemand de nummers? Heeft iemand een partnumber-list en/of staat het op de prikkerscd's?
Bij voorbaat dank.
S2a FC partnumbers gezocht...
Re: S2a FC partnumbers gezocht...
Floris.
Heb je er wel eens over gedacht om een onderdelenboek te kopen.
Ben je trouwens lid van het DLRR ?
Frans Bonnes diejenuooknietverderkanhelpen.
Heb je er wel eens over gedacht om een onderdelenboek te kopen.

Ben je trouwens lid van het DLRR ?
Frans Bonnes diejenuooknietverderkanhelpen.
Ha die Floris, stuur me ff een PM dan zal ik (morgen denk ik, vandaag geen tijd) ff voor je kijken.
Groet, Wilberth
Groet, Wilberth
Lijken me overigens ook allemaal dingen die in de betere landrover zaak gewoon te krijgen moeten zijn. Remslangen zullen iets langer zijn als bij de standaard LR, maar die heb je dus ook voor bv. parabooltjes nodig (of worden evt. op maat gemaakt) is alleen nog van belang welke aansluiting erop zit. Metrisch lijkt me uitgesloten bij de FC dus dat wordt dan een engelse maat, lengte even opnemen van de oude, klaar ben je.
Ook radiator slang is bij veel automaterialen zaken in de meest uiteenlopende vormen te krijgen als je even de originele meeneemt. Is misschien wel sneller (en voordeliger) als gaan zoeken naar een origineel deel wat bovendien wel eens even oud en dus bros zou kunnen zijn als je huidige slangen.
Kortom, wil best even de nummers opsnorren voor je, maar denk eigenlijk dat je beter af bent met een wat creatiever inkoop beleid
Groet, Wilberth
Ook radiator slang is bij veel automaterialen zaken in de meest uiteenlopende vormen te krijgen als je even de originele meeneemt. Is misschien wel sneller (en voordeliger) als gaan zoeken naar een origineel deel wat bovendien wel eens even oud en dus bros zou kunnen zijn als je huidige slangen.
Kortom, wil best even de nummers opsnorren voor je, maar denk eigenlijk dat je beter af bent met een wat creatiever inkoop beleid

Groet, Wilberth
Ja,gewoon zoeken en oude meenemen.
Ik heb het meeste op voorraad.
Kan ook op maat maken.
Die slang haal je niet zomaar, diameter radiateur en thermosstaat huis is verschillend.
Er is maar een manier beide maten halen , mooie tussenbuis lassen.
Tip maak er meteen een temp sensor aansluiting in zodat je makkelijk een kenlowe fan kan monteren.
Manuals van forward controls zijn heel,heel erg schaars dus die haal je niet zomaar.
Ik heb het meeste op voorraad.
Kan ook op maat maken.
Die slang haal je niet zomaar, diameter radiateur en thermosstaat huis is verschillend.
Er is maar een manier beide maten halen , mooie tussenbuis lassen.
Tip maak er meteen een temp sensor aansluiting in zodat je makkelijk een kenlowe fan kan monteren.
Manuals van forward controls zijn heel,heel erg schaars dus die haal je niet zomaar.