Zo ben ik, op een minder prettige manier, eigenaar geworden van een Rangerover V8 met een lijst modificaties waar je bang van wordt...
Vrijdag en zaterdag heb ik noodgedwongen in Zeeland doorgebracht om een bruiloft te vieren, en toen ik daar toch was, wat auto's te repareren.

Vervolgens werd mij verzocht om vandaag toch maar mijn verjaardag te vieren...dwz een kwart van m'n familie stond vandaag aan de deur. Het werd een gezellige drukte....
Toen belde er een klant van mij op, die zichzelf op een zandweg had ingegraven... of ik even kon komen. Als eigenaar van een off-roadservice / bergingsbedrijf laat je je dat natuurlijk niet 2 maal vragen...dus de eerste inzet van de Range (Legend) is een feit...
Het lostrekken van een auto met een Range met 300 pk onder de deksel vraagt enige gewenning! Na de auto de eerste meters gelierd te hebben, dacht ik hem mee te kunnen trekken, achter de Range. De Range ging te keer als een hond die een bot wilde begraven...maar gelukkig zag de eigenaar van de Rocky daar de lol ook wel van in. Zijn auto was rijp voor de wasplaats....
Een betere verjaardag kun je je niet wensen, toch ???
Nu snel weer aan het bier....
Groet, Bart van Partner en Legend....
Sorry, de camera lag nog in Partner !