K*T..F*CK koppelingsellende
Geplaatst: wo 08 mar 2006, 20:34
Nadat ik mijn dag vanmorgen heb laten verpesten door de RDW dacht ik mijzelf nuttig te maken om nou eens eindelijk de koppeling van mijn Range Rover project aan de praat te krijgen.
De bak is er inmiddels twee keer uitgeweest om te kijken of ik daar per ongeluk een foutje had gemaakt, niet het geval alles goed.
De drukpen van de slavecilinder lijkt te kort te zijn, vanmiddag dus een stukje tussengelast. Alles er weer op, het systeem onder druk van onder naar boven gevuld om er zeker van te zijn dat er nergens lucht blijft zitten.....Geen enkele druk om mijn koppeling... BAH. Master- en Slave cilinder uitgebouwd, alles gecontroleerd, schoon gemaakt, alles ziet er goed uit qua rubbers enzo, nergens lekkages te zien, in elk geval niet uitwendig..
Ik heb nu even geen idee meer wat ik er mee aan moet, kan wel voor de zekerheid een nieuwe mastercilinder bestellen maar het is zonde als het niet helpt. Wie heeft nog een goed idee voor me????
De bak is er inmiddels twee keer uitgeweest om te kijken of ik daar per ongeluk een foutje had gemaakt, niet het geval alles goed.
De drukpen van de slavecilinder lijkt te kort te zijn, vanmiddag dus een stukje tussengelast. Alles er weer op, het systeem onder druk van onder naar boven gevuld om er zeker van te zijn dat er nergens lucht blijft zitten.....Geen enkele druk om mijn koppeling... BAH. Master- en Slave cilinder uitgebouwd, alles gecontroleerd, schoon gemaakt, alles ziet er goed uit qua rubbers enzo, nergens lekkages te zien, in elk geval niet uitwendig..
Ik heb nu even geen idee meer wat ik er mee aan moet, kan wel voor de zekerheid een nieuwe mastercilinder bestellen maar het is zonde als het niet helpt. Wie heeft nog een goed idee voor me????