K*T..F*CK koppelingsellende

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Paul Stroink

K*T..F*CK koppelingsellende

Bericht door Paul Stroink »

Nadat ik mijn dag vanmorgen heb laten verpesten door de RDW dacht ik mijzelf nuttig te maken om nou eens eindelijk de koppeling van mijn Range Rover project aan de praat te krijgen.

De bak is er inmiddels twee keer uitgeweest om te kijken of ik daar per ongeluk een foutje had gemaakt, niet het geval alles goed.

De drukpen van de slavecilinder lijkt te kort te zijn, vanmiddag dus een stukje tussengelast. Alles er weer op, het systeem onder druk van onder naar boven gevuld om er zeker van te zijn dat er nergens lucht blijft zitten.....Geen enkele druk om mijn koppeling... BAH. Master- en Slave cilinder uitgebouwd, alles gecontroleerd, schoon gemaakt, alles ziet er goed uit qua rubbers enzo, nergens lekkages te zien, in elk geval niet uitwendig..

Ik heb nu even geen idee meer wat ik er mee aan moet, kan wel voor de zekerheid een nieuwe mastercilinder bestellen maar het is zonde als het niet helpt. Wie heeft nog een goed idee voor me????
DeRosa

Re: K*T..F*CK koppelingsellende

Bericht door DeRosa »

Heb je het goede handboek, ivm afstellingen etc. ??

Mvg
Rien
Paul Stroink

Heb ik....helpt helaas niet...
Frank RRV8 Eendmerc 220D'73enz

Bericht door Frank RRV8 Eendmerc 220D'73enz »

Hoi

Soms helpt omgekeerd ontluchten, dus vanonderaf er remvloeistof in persen.

groet frank
Paul Stroink

Heb ik al geprobeerd....ook geen resultaat.
Ik denk dat ik toch maar een nieuwe hoofdcilinder bestel ook al lijkt de oude goed.
RoLandRover

Bericht door RoLandRover »

Kentuckey fried chicken?
Paul Stroink

ik heb echt ruim 20 seconden nagedacht over wat je bedoelde :-) haha, klopt, dat je dat zomaar hardop zegt hier.....is niet zo netjes hoor...
Mario

Bericht door Mario »

Gewoon een nieuwe mastercilinder. Gevolg is wel vaak dat de slave cilinder dan snel gaat lekken. Als je er toch alles af hebt, beide vervangen.
Paul Stroink

Ik heb net inderdaad voor de zekerheid beide besteld......
RoLandRover

Bericht door RoLandRover »

ik heb ooit in Austr. eens een baan aangeboden gekregen,..
daar zou ik dan opgeleid worden tot : Certified.Kentuky.Fried.Chicken.Chicken.Frier,...
ofzo,...

Plaats reactie