Westerhaven gebied nog berijdbaar?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Victor Rutten

Westerhaven gebied nog berijdbaar?

Bericht door Victor Rutten »

Auteur: Rick (---.quicknet.nl)
Datum: 20-03-03 17:51

Zo hee,
Ik ben afgelopen weekend in Amsterdam bij het westerhavengebied geweest,
en ben me dood geschrokken.
Een stuk of drie grote rupskranen die zowat het hele terrein aan het platmaken zijn.

Wie weet wat er gaat gebeuren?
en/of ze het hele gebied met de grond gelijk maken?
Of komt er een vervangend gebied?

Ik hoop dat er iemand is die desnoods een alternatief in die buurt weet.

Groetjes Rick
andreas

Re: Westerhaven gebied nog berijdbaar?

Bericht door andreas »

Niks aan de hand, drie weken geleden nog prima bij Ruigoord gereden.
Hier zijn nog voldoende mogelijkheden, ondanks dar er kavels bouwrijp worden gemaakt.

tot zondag,

Andreas
Peter Stroomberg

Re: Westerhaven gebied nog berijdbaar?

Bericht door Peter Stroomberg »

Ik ga morgen ochtend nog wel even kijken!
Aad Koene

Re: Geen Paniek!!

Bericht door Aad Koene »

Jongens, jongens,

geen paniek!!

Aan alles is gedacht, verwacht en onverwacht.
Vorig weekend bereikte mij al een bericht van verhoogde activiteiten in het terrein.
Vervolgens is hier actie op ondernomen en controle uitgevoerd.

Jan Frans is gisteren voor ons wezen kijken en tot de volgende conclusie gekomen:
- er zijn graafwerkzaamheden op het terrein
- een deel van het terrein is gevlakt (+/- 40 LR groot, mooie parkeerplaats dus voor zondag)
- de werkzaamheden gaan niet snel genoeg om het terrein vóór zondag gevlakt te krijgen
- in geval van nood kunnen we uitwijken naar IJmuiden, maar voor zover wij kunnen nagaan niet nodig.

Wellicht, als het terrein bouwrijp gemaakt wordt, zal dit een van de laatste keren zijn dat er op deze plaats terrein gereden kan worden.
Ik vind dat we met de PRikkerdag het terrein een waardig afscheid kunnen gunnen en zullen niet nalaten dat te doen.

Of er in de regio Amsterdam een ander terrein voor terug komt is niet bekend, de kans is natuurlijk altijd aanwezig dat er op een andere plaats een nieuw gronddepot aangelegd wordt.

Laten we het doen met wat nog rest, het kan de pret van de 1e Prikkerdag niet meer drukken.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
ernst-jan

Geen Paniek.maasvlakte is er ook nog

Bericht door ernst-jan »

titel zegt denk ik genoeg.
parkeerplaats zat en ook voor een ieder wat wils(behalve koffie dan)
en voor mij 50 km rijden.
het is maar een optie
Serious IIa

Re: Geen Paniek.maasvlakte is er ook nog

Bericht door Serious IIa »

Ik denk dat dit een eventuele leuke optie is voor de toekomst..... (wel weer verder rijden) Ik weet trouwens ook nog een leuke zandwinnning in Groningen (Siddeburen.....) Hier mag je ook rijden! en vaststaan trouwens ook......

Groetjes Bowy
Peter Stroomberg

Bericht door Peter Stroomberg »

Net teruggekomen, moest even kijken.

Gevlakt is een groot woord, de ruwe topjes zijn er op een aantal plaatsen af.
Terrein geeft een heel ander indruk en heeft vele nieuwe mogelijkheden.

Het modderpad aan de TNT zijde kan nog steeds gebruikt worden om vast te zitten. Ik geloof dat dit herkenbaar is bij een aantal mensen op dit prikbord (eigen persoon inclusief).

Het terrein heeft nu 1 voordeel ook Jan kan een rondje rijden zonder modder,(rijplaten).

Inderdaad, gezien het aanwezige materieel lijkt het mij niet dat dit onze zondag kan verstoren.

Ga morgen nog even langs om wat mensen van hun werk te houden. ;-)
The vreselijk shiny No Mud

Bericht door The vreselijk shiny No Mud »

Peter, krijgen mijn kinderen het dan toch voorelkaar dat ik vieze bandjes krijg?

Misschien, jahaa wel heel misschien neem ik wel een heuveltje ter hoogte van een vuilniszak.
Het wordt overigens knap stoffig als ik de voorspelling mag geloven en geloof het of nietm ik vind dat voor jullie zuur.
Maar ach, kop op, we wonen immers in Nederland en het is niet voor niets zo mooi groen.

Ik tel af.

Jan
Aad Koene

Re: Maasvlakte géén optie

Bericht door Aad Koene »

Ernst-Jan,

Voor deze 1e keer is de Maasvlakte geen optie.
Berry en ik hebben e.e.a. kort gesloten en vanwege het feit dat iedereen zich ingesteldt heeft op Amsterdam laten we dit zo.
Het zou niet goed zijn om mensen die al enkele uren achter het stuur gezeten hebben nog eens 1,5 uur te laten rijden.
Bovendien zijn er mensen die niet reageren via het prikbord maar wel komen en die zouden voor niets komen.

Een volgende keer is de Maasvlakte misschien wel in beeld maar dat zien we nog wel.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Jan F.

Bericht door Jan F. »

Wees gerust, mocht je vieze bandjes krijgen, er staat een roosterbaan opgesteld om de bandjes schoon te krijgen.

Groet, Jan F.
Plaats reactie