Maandag vertrek ik voor een vriend van mij naar Litouwen om een Honda S2000 voor hem op te halen. Ik ga met het vliegtuig heen en rij de Honda over de weg terug. De handelaar heeft beloofd alles te regelen met tijdelijke kentekens en verzekering, ik hoop dat het allemaal klopt, ik kan daar vast weinig aan controleren. De auto is al vooruit betaald, gelukkig, ik loop niet zo graag met een vrij groot bedrag door een land waar ik het allemaal niet ken.
Wie is er wel eens in Litouwen geweest? Zal ik nog lokale valuta moeten regelen of zullen ze blij zijn met euro's. Als iemand nog nuttige tips heeft over verblijf onderweg, route of iets anders hoor ik het graag...
OT: Maandag naar Litouwen
Re: OT: Maandag naar Litouwen
pas op voor de onwijs mooie vrouwen daar.
ik ben met de motorcross er 2 keer door gereden we hadden dan wedstrijden in letland en estland.
ik ben met de motorcross er 2 keer door gereden we hadden dan wedstrijden in letland en estland.
sssst, mijn vrouw wilde eigenlijk toch al graag mee, maar kon geen vrij krijgen van haar werk.....straks mag ik niet meer....
Litouwen is een "normaal land".
Dus met alle gevaren en geneugten vandien.
je kan er wel redelijk vaak met Euro's betalen, maar wisselen is prima te doen bij bank of wisselkantoor.
Bij de grens houdt men graag (en vaak) snelheidscontroles.
Hoe wil je terugrijden ?
Door de Kalliningrad regio of door Polen ?
extra info op (is mij gebleken van goede kwaliteit te zijn):
[www.inyourpocket.com]
Succes
Dus met alle gevaren en geneugten vandien.
je kan er wel redelijk vaak met Euro's betalen, maar wisselen is prima te doen bij bank of wisselkantoor.
Bij de grens houdt men graag (en vaak) snelheidscontroles.
Hoe wil je terugrijden ?
Door de Kalliningrad regio of door Polen ?
extra info op (is mij gebleken van goede kwaliteit te zijn):
[www.inyourpocket.com]
Succes