Het terrein!!!
Het terrein!!!
Ik heb gelezen dat jullie van heinde en verre naar sloterdijk komen.
In november ben ik zelf naar Havelte geweest en dat vond ik al ver vanuit Haarlem!!
Voor mij dus nu een thuis wedstrijd al ben ik zelf nog niet vaak in sloterdijk geweest. Zoals bekend is het een gevarieerd terrein al wordt het wel steeds een beetje kleiner. Je kunt er altijd op, dus als je te vroeg bent maakt niet uit.
Het terrein is overigens van veraf al te zien door de 5 windmolens ernaast
(dus Aad niet te hoog vliegen!!!).
Ook is er nog een mooie zandvlakte iets verderop, richting IJmuiden.
Naast het dorp Ruigoord kun je erop.
Voor de koffie verslaafden is er de shell pomp of iets verderop de Praxis
met koffie hoek. Goed zijn er nog vragen roept U maar!!
In ieder gaval tot zondag.
James, laro 109 IIa 1970 "morgaine"
In november ben ik zelf naar Havelte geweest en dat vond ik al ver vanuit Haarlem!!
Voor mij dus nu een thuis wedstrijd al ben ik zelf nog niet vaak in sloterdijk geweest. Zoals bekend is het een gevarieerd terrein al wordt het wel steeds een beetje kleiner. Je kunt er altijd op, dus als je te vroeg bent maakt niet uit.
Het terrein is overigens van veraf al te zien door de 5 windmolens ernaast
(dus Aad niet te hoog vliegen!!!).
Ook is er nog een mooie zandvlakte iets verderop, richting IJmuiden.
Naast het dorp Ruigoord kun je erop.
Voor de koffie verslaafden is er de shell pomp of iets verderop de Praxis
met koffie hoek. Goed zijn er nog vragen roept U maar!!
In ieder gaval tot zondag.
James, laro 109 IIa 1970 "morgaine"
Het Weer!!!!
Als aanvulling op "het terrein!!" ------> Het Weer!!!
Donderdag en Vrijdag wolkenvelden, het weekeinde zonnig. Middagtemperatuur de eerste dagen ongeveer 8 graden, daarna oplopend naar omstreeks 13 graden. 's Nachts kans op vorst aan de grond.
do vr za zo ma
Zonneschijn (%) 20 30 80 80 50
Neerslagkans (%) 10 20 10 10 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0 0 0
Minimumtemperatuur (ºC) 1 2 0 3 4
Middagtemperatuur (ºC) 8 8 11 13 13
Conclusie Prachtig weer!!! Ik kom dan ook zeker zonder dak! lekker de hele dag andere mensen jaloers maken die wel met dak rijden! Totdat ik in die modderput sta en zelf onder de modder zit en niet mijn dak !
Zal trouwens niet zo heel veel modder zijn met deze droge periode......
Groet Bowy en tot Zondag
P.S. Vanuit Groningen wordt er om 9.45 gestart rond ca 10.45 a 11.00 passeren we Emmeloord. Rond 12.00 Shell de Hackelaar aan de A1 (Muiden). ETA 12.45 in Amsterdam.
PPS Niemand uit Friesland die nog wil aanhaken???
Donderdag en Vrijdag wolkenvelden, het weekeinde zonnig. Middagtemperatuur de eerste dagen ongeveer 8 graden, daarna oplopend naar omstreeks 13 graden. 's Nachts kans op vorst aan de grond.
do vr za zo ma
Zonneschijn (%) 20 30 80 80 50
Neerslagkans (%) 10 20 10 10 20
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0 0 0
Minimumtemperatuur (ºC) 1 2 0 3 4
Middagtemperatuur (ºC) 8 8 11 13 13
Conclusie Prachtig weer!!! Ik kom dan ook zeker zonder dak! lekker de hele dag andere mensen jaloers maken die wel met dak rijden! Totdat ik in die modderput sta en zelf onder de modder zit en niet mijn dak !
Zal trouwens niet zo heel veel modder zijn met deze droge periode......
Groet Bowy en tot Zondag
P.S. Vanuit Groningen wordt er om 9.45 gestart rond ca 10.45 a 11.00 passeren we Emmeloord. Rond 12.00 Shell de Hackelaar aan de A1 (Muiden). ETA 12.45 in Amsterdam.
PPS Niemand uit Friesland die nog wil aanhaken???
Re: Het terrein!!!
Wij zijn sinds kort (i1 week) in het bezit van een 88 leightweight, en willen graag even komen kijken zondag, we komen uit lelystad, maar het lijkt ons erg gezellig, alleeen zijn we nog geen lid van de club,
maar we komen graag even kijken
groet johan en esther
maar we komen graag even kijken
groet johan en esther
Johan en Esther, jullie zijn enorm welkom en het zal moeite kosten om een clubblad te bemachtigen daar ern og helemaal geen club is.
Gewoon gezellig en wie weet rolt er wel een clubachtig iets uit.
Jan, Ook geen clublid
Gewoon gezellig en wie weet rolt er wel een clubachtig iets uit.
Jan, Ook geen clublid
het heerlijk droge weer, nog 4 nachtjes slapen
Michel en Kroost van mij en ik zelf zijn er om twaalf uur bij de Hackelaar
Misschien ook iets voor Johan en Esther om aan te haken.
Groet, Jan--wal onder 't oog
Misschien ook iets voor Johan en Esther om aan te haken.
Groet, Jan--wal onder 't oog
Re: het heerlijk droge weer, nog 4 nachtjes slapen
we zullen ons best doen om er te zijn 12:00 bij de hackelaar, we komen uit lelystad en zullen dan om 11:00 gaan rijden, mochten we verhinderd worden dan latenw e het wel ff weten,
tot zondag
tot zondag
Ook ik ben van plan om zondag te komen.
Ik heb nog geen Landrover, maar daar hoop ik komende zomer verandering in
te brengen. Ik ben nu bezig mijn spaarvarken vet te mesten[je hebt er geen idee
van hoeveel zo'n kreng vreet!!!!]
Ik zal mijn c*tr**n op gepaste afstand parkeren
groeten Thijs
Ik heb nog geen Landrover, maar daar hoop ik komende zomer verandering in
te brengen. Ik ben nu bezig mijn spaarvarken vet te mesten[je hebt er geen idee
van hoeveel zo'n kreng vreet!!!!]
Ik zal mijn c*tr**n op gepaste afstand parkeren
groeten Thijs
Mag hoeft niet d'r zijn d'r een aantal bij die bij dit soort auto's de wiel uitslag willen testen.
Thijs uiteraard ben je welkom bij dit losgeslagen larobesmette zooitje.
Vraag offie mee kan rijden moet geen probleem zijn
Ps. ik zou hem niet in de buurt zetten van dat groene opgepoetste/gelikte geval zetten, het zou natuurlijk uiteraard geheel per ongelijk kunnen ...............
Groeten Theo Kaufmann/Disco(waar nog steeds de blup onder de wielkasten uit komt)
Thijs uiteraard ben je welkom bij dit losgeslagen larobesmette zooitje.
Vraag offie mee kan rijden moet geen probleem zijn
Ps. ik zou hem niet in de buurt zetten van dat groene opgepoetste/gelikte geval zetten, het zou natuurlijk uiteraard geheel per ongelijk kunnen ...............
Groeten Theo Kaufmann/Disco(waar nog steeds de blup onder de wielkasten uit komt)
Ja wat joh! Ik moet fietsend komen!
Hopelijk een LaRo aan het einde van de week, mocht A: Knook m niet ondertussen verkopen en B: De financiering lukt..
Hopelijk een LaRo aan het einde van de week, mocht A: Knook m niet ondertussen verkopen en B: De financiering lukt..
Re: het heerlijk droge weer, nog 4 nachtjes slapen
Hoi johan, Je kunt natuurlijk ook even om 10.45 a 11.00 mij bellen 06-19438576 dan kun je bij lelystad al aanhaken (daar komt al een mini konvooi van 5 lr langs!)
Ik hoor het wel (verwachting lang lelystad te rijden ergens rond 11.15)
Groet Bowy
Ik hoor het wel (verwachting lang lelystad te rijden ergens rond 11.15)
Groet Bowy
Maak je geen zorgen, zelfs het bezitten van een Laro wil niet zeggen dat je daarmee kan komen.
Na eindelijk mijn probleem met de hoofdremcylinder te hebben opgelost (gewoon dus een nieuwe) kan ik meteen de remschijven voor gaan vervangen.
Na eindelijk mijn probleem met de hoofdremcylinder te hebben opgelost (gewoon dus een nieuwe) kan ik meteen de remschijven voor gaan vervangen.
Hé Hé Hé Thé, ge hettut toch nie over No mud hè.
Je mag van mij anders geen rondje over een geveegde geasfalteerde parkeerplaats rijden hoor.
Groet, Jan No Mud Manda, Niet te verwarren met Mandela
Je mag van mij anders geen rondje over een geveegde geasfalteerde parkeerplaats rijden hoor.
Groet, Jan No Mud Manda, Niet te verwarren met Mandela