brandstometing td5 defender 130
brandstometing td5 defender 130
Sinds een paar dagen brand mijn oranje lampje van de brandstofmeting en geeft de meter aan dat ik moet tanken.
Nu heb ik dit vandaag gedaan, maar het resultaat is dat het lampje nog steeds brand en de meter geeft niks aan.
Voordat iemand begint te roepen, dan is je meter stuk, dit had ik ook bedacht.
Maar mijn vraag is nu of iemand dit al wel eens gehad heeft en waar moet ik zoeken.
kan dit een stekkerprobleem zijn of is het de meting in de tank en moet ik hiervoor de tank openmaken of kan dit nog uit de computer voortkomen?
alvast bedankt en groetjes,
Marco
Nu heb ik dit vandaag gedaan, maar het resultaat is dat het lampje nog steeds brand en de meter geeft niks aan.
Voordat iemand begint te roepen, dan is je meter stuk, dit had ik ook bedacht.
Maar mijn vraag is nu of iemand dit al wel eens gehad heeft en waar moet ik zoeken.
kan dit een stekkerprobleem zijn of is het de meting in de tank en moet ik hiervoor de tank openmaken of kan dit nog uit de computer voortkomen?
alvast bedankt en groetjes,
Marco
Re: brandstometing td5 defender 130
`t kan natuurlijk dat je vlotter bijft hangen
groet`n peter109D
groet`n peter109D
Hoi,
Heb hetzelfde gehad met mijn Def90 TD5. Tijdens de grote beurt bij Jansen Oisterwijk bleek dat er niets defect was. Een klap achter tegen de benzinetank en het was opgelost. idd vlotter die bleef hangen.
groeten,
Igor
Heb hetzelfde gehad met mijn Def90 TD5. Tijdens de grote beurt bij Jansen Oisterwijk bleek dat er niets defect was. Een klap achter tegen de benzinetank en het was opgelost. idd vlotter die bleef hangen.
groeten,
Igor
Kan, dacht dat de benzine en dieseltanken hetzelfde zijn.
FB

FB
gewoon even een x extra hard over een verkeers drempel raggen
kan dit wel eens even proberen.
zal hem morgen eens straffen. een zweepje ook goed?
bedankt voor de reacties
groetjes Marco
zal hem morgen eens straffen. een zweepje ook goed?
bedankt voor de reacties
groetjes Marco