transportje Tilburg-Breda-Amsterdam v.v.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
P&O109V8+RR

transportje Tilburg-Breda-Amsterdam v.v.

Bericht door P&O109V8+RR »

moet er nog iemand iets uit Brabant naar Amsterdam brengen of andersom? ik rijd van a.s. zondag Tilburg naar Amsterdam met een set wielen en heb nog wel plek voor wat ander spul. terug ben ik zo goed als leeg.

ik vertrek om 9.30u uit Tilburg en ben rond 10 uur ergens langs de A27 bij Breda, daar geef ik koplamproosters voor Roland mee aan Rien (Pekinees) die doorrijdt naar Groningen.

Rien ik bel je nog om de tijd & plek af te spreken.

groeten,
peter
wilberth

mischien wat blussertjes doen via Re: transportje Tilburg-Breda-

Bericht door wilberth »

Ha die Peter aangezien in zaterdag heel de dag thuis lijk te zijn en je je eigen blusser toch nog zou komen halen, misschien wat meer blussertjes afsturen via deze route?

Handig voor mensen die 26 maart niet naar prikkersdag komen. Moet in ieder geval nog een blussertje naar rotjeknor (hoogvliet) en TPG drijgt geen houders onder druk te vervoeren. Dus..

Groet,Wilberth
P&O109V8+RR

Re: mischien wat blussertjes doen via Re: transportje Tilburg-Br

dan moet je wel vanaf 8 uur wakker zijn & koffie klaar hebben

gr.
peter
wilberth

Bericht door wilberth »

geen punt bij karwei, eitje d'r bij?

Wilberth
DeRosa

Re: transportje Tilburg-Breda-Amsterdam v.v.

Bericht door DeRosa »

Peter,

Bel me maar als je wat weet betr. tijd en plaats.
Ik ga zondagmorgen rond 8 uur van huis naar Vlissingen, om dochter en hond een dagje uit te besteden. Vandaar ruk ik op naar Breda en het hoge noorden.
Rond 10 uur in de buurt van Breda, ik ben daar niet zo bekend, dus graag een makkelijk plekje.

Grtn
Rien
P&O109V8+RR

eitje is lekker, maar wacht even... ik lees net pas goed (sorry) en zie dat jij het over zaterdag hebt. ik bedoelde zondag. zaterdagmiddag kan ik wel langskomen.

gr.
peter
wilberth

Bericht door wilberth »

Hè nou moet je zondag nog voor je eigen ontbijt zorgen..

Heb zaterdagochtend al blusbezoek zo rond een uur of 10, dus dat ligt me eigenlijk beter als de middag anders ben ik heel de dag alleen koffie met koek aan het doen.
Bel je anders nog wel ff morgen, kan best zijn dat er vanavond nog reacties komen niet iedereen prikt overdag mee, maar in ieder geval liever 's ochtens of anders een keer op een avond moet nog wat werk verzetten ook zaterdag ;-)

Groet, Wilberth
P&O109V8+RR

za ochtend = okay, ben ik ook rond 10u bij jou

gr.
peter
wilberthje

Bericht door wilberthje »

prima tot morgen

groet, Wilberth
Plaats reactie