Kleur codes
Kleur codes
Ola rovers,
Ik ben bezig mijn pas verworven tropendakje van mijn Series III (1976) van een nieuwe kleur te voorzien. De oude is iets van wit maar nadat het mos er af gewassen is bleef er alleen maar kaal alu over. Ik heb een leverancier die alle kleuren kan maken en ook nog de (Rover - BLMC) kleurenstalen vanaf 1960 heeft. Weet iemand wat rond ie tijd de meest gebruikte kleur wit was, vooral de code?
gr. Harry Rombout
Series III / 1976
Ik ben bezig mijn pas verworven tropendakje van mijn Series III (1976) van een nieuwe kleur te voorzien. De oude is iets van wit maar nadat het mos er af gewassen is bleef er alleen maar kaal alu over. Ik heb een leverancier die alle kleuren kan maken en ook nog de (Rover - BLMC) kleurenstalen vanaf 1960 heeft. Weet iemand wat rond ie tijd de meest gebruikte kleur wit was, vooral de code?
gr. Harry Rombout
Series III / 1976
Re: Kleur codes
op deze site staan alle kleuren:
www.stephen.hull.btinternet.co.uk/
Ik denk dat je met wit Limestone bedoeld
hoi harry,
misschien heb je wat aan deze site heel veel info over kleuren en in welke jaren ze gebruikt zijn. [www.stephen.hull.btinternet.co.uk] weet niet hoe ik de linkt kan plaatsen zodat je gelijk er heen kunt, dus even kopieeren dus.
succes met je schilder klus.
groetjes jan sanders
misschien heb je wat aan deze site heel veel info over kleuren en in welke jaren ze gebruikt zijn. [www.stephen.hull.btinternet.co.uk] weet niet hoe ik de linkt kan plaatsen zodat je gelijk er heen kunt, dus even kopieeren dus.
succes met je schilder klus.
groetjes jan sanders
shit ben ik net iets te laat, gerben, scheelde milliseconden. allen hoe plaats jij de link zodat je gelijk door gelinkt wordt?
groetjes jan sanders
groetjes jan sanders
>>>weet niet hoe ik de linkt kan plaatsen
Heb je toch gedaan, gewoon een spatie ervoor en erna.
FB
Heb je toch gedaan, gewoon een spatie ervoor en erna.
FB
al gezien frans, niet echt bij de les geloof ik
bedankt,
groetjes jan sanders
bedankt,
groetjes jan sanders
Die kleur heet "limestone". Misschien heb je iets aan deze thread:
[www.prikpagina.nl]
Hermen
[www.prikpagina.nl]