Zielige Santa's
Zielige Santa's
Gedurende mijn omzwervingen van de afgelopen 4 maanden ook even in Las Palmas geweest. Daar stonden op de kade een heel stel Santanas in verschillende staten van onderhoud/verwaarlozing.
Wat ze daar deden? Voor wie, van wie, waarom heb ik niet uit kunnen vinden maar ik heb er wel leuke foto's van gemaakt te bekijken op:
[daane.fotopic.net]
in de collection "Zielige Santa's"
Mvg
Rien
Wat ze daar deden? Voor wie, van wie, waarom heb ik niet uit kunnen vinden maar ik heb er wel leuke foto's van gemaakt te bekijken op:
[daane.fotopic.net]
in de collection "Zielige Santa's"
Mvg
Rien
Re: Zielige Santa's
zo te zien aan de nummerborden komen ze wel uit alle windstreken van Spanje....
Viel me mee, ik had wrakken verwacht....
Sander Lelieveld
"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[snorkel.runde.nl] src="[snorkel.runde.nl];
Meer over de tuff van puff op [snorkel.runde.nl]
Viel me mee, ik had wrakken verwacht....

Sander Lelieveld
"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[snorkel.runde.nl] src="[snorkel.runde.nl];
Meer over de tuff van puff op [snorkel.runde.nl]
Zo te zien allemaal klaar voor de export naar Afrika. Samen met wat Land Rovers, vrachtwagens en een enkele Jap. Zullen ze in Afrika vast nog lang plezier van hebben.
Wat is een Santa's
Omdat ik altijd wat wil leren:
Hoe kan je nu zien dat de wieldoppenauto (foto 10) een Santana is?
FB
Hoe kan je nu zien dat de wieldoppenauto (foto 10) een Santana is?
FB
Re: Wat is een Santa's
recht doorlopend dak bij de achterklep! (meen ik) Net te zien op voorgaand plaatje. En hap, de gevulde koek is al weg, grt MartijnenCaroline
Maar dat staat niet op foto 10.
Dus maar een kwart gevulde koek.
FB
Dus maar een kwart gevulde koek.

FB
aan de klepjes onder de voorruit, een LR heeft deze wel en een Santana niet?
groeten Rangie
groeten Rangie
Op foto 10 zitten er klepjes op. En een metalen dak. Een santana heeft geloof ik een kunstof dak uit een stuk en geen middenstuk.
Ik weet dit niet zeker maar lust ook gevulde koek.
Arnold.
De glimmende (chromen) randjes onderaan de carrosserie passen.
De achterste uitsnede van de spatborden van Santana's hebben een iets andere vorm als van een Land Rover.
Dennis B.
De achterste uitsnede van de spatborden van Santana's hebben een iets andere vorm als van een Land Rover.
Dennis B.
niks hoor, de héle koek is al (lang)weg, op foto 8 staat ie links, kan je mooi de achterkant mét doorlopende dakrand zien! Smulleu, grt Martijn
Hebben alleen de "raamstijl" Santana's die chromen randjes.
Alle andere op de foto's hebben dat namelijk niet.
Frans Bonnes
Alle andere op de foto's hebben dat namelijk niet.
Frans Bonnes
Nee hoor, de chromen randjes waren een optie op alle modellen net als de wieldoppen.
Dennis B
Dennis B
Mijn 109, heette nota bene Santa, had als enigste afwijking met andere 109's uit 75 dat het dak aan de achterkant rechtdoor liep; een standaarddeur van een 109 zou dus niet passen, wel was de achterdeur deelbaar zoals bij de voordeuren het geval is.
Naast de achterdeur zitten geen ruitjes.
Technisch was deze gelijk aan een 109 en ik kon alle onderdelen uitwisselen. Bij latere Santana's weren ook de verschillen groter.
Ik mis hem nog steeds
Naast de achterdeur zitten geen ruitjes.
Technisch was deze gelijk aan een 109 en ik kon alle onderdelen uitwisselen. Bij latere Santana's weren ook de verschillen groter.
Ik mis hem nog steeds