Heb mijn oliepompboutje toch maar laten controleren (200+ Euro). Was OK.
De stand tot nu toe:
Disco's TD5
2 meldingen: opgeblazen motor
1 melding: correcte montage met borgmiddel
Defenders TD5
1 melding: opgeblazen motor
2 meldingen: gecontroleerd en boutje zat al los
3 meldingen: gecontroleerd, geen borgmiddel maar boutje zat nog vast
2 meldingen: correcte montage met borgmiddel
Onbekende TD5:
1 melding dat het boutje geborgd was, maar niet was aangedraaid, waardoor het vlakke stukje toch afgerond-gejutterd was. Nog geen verdere schade.
In dit overzicht zijn - behalve deze laatste melding - uitsluitend gevallen met bekend chassis-nummer opgenomen. Als je mee wilt doen met dit onderzoek, reageer aub met een mailtje naar paniek@paniek.org. Gaarne type, chassisnummer, bouwjaar, km-stand van controle (of van breakdown) en eventuele aanvullende informatie (kosten, coulance, dealer ...) vermelden.
Ontwikkelingshulp aan luie kloten in een Engelse fabriek
Re: Ontwikkelingshulp aan luie kloten in een Engelse fabriek
Wat is dit? Luie kloten weet ik nog wel, maar in combinatie met een TD 5 snap ik er niks van. Ik heb ook een TD5 en nu?
Re: Ontwikkelingshulp aan luie kloten in een Engelse fabriek
Zie,
[www.prikpagina.nl]
Gr.
Marc van Aperen
[www.prikpagina.nl]
Gr.
Marc van Aperen