Bediening voorruitverwarming Range Rover
Bediening voorruitverwarming Range Rover
Morgen gaan we waarschijnlijk een verwarmde voorruit ophalen voor een Range Rover Classic. Deze moeten we zelf demonteren, en we zouden `m graag compleet met alles erbij mee willen nemen. Weet iemand waar precies eventuele relais etc te vinden? Scheelt de halve auto van een ander demonteren
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Re: Bediening voorruitverwarming Range Rover
ik durf je niet te zeggen waar deze origineel zit,..ik vermoed bij de rest van de zekeringen? als er nog prik op staat kan je denk ik beter luisteren welke tikt.
maar euh wat mocht dat nog kosten zo'n ruitje? ik heb er ook een,..helaas met een barst links in de hoek.
gr,
Roland
maar euh wat mocht dat nog kosten zo'n ruitje? ik heb er ook een,..helaas met een barst links in de hoek.
gr,
Roland
Roland,
Dacht dat 'ie 100 euro wilde hebben voor de ruit compleet. Moeten we wel vanaf Rotterdam helemaal naar Ameland rijden&varen, maar aangezien een nieuwe bij een scherpe aanbieding 375 euro kost, is het dat ritje wel waard op gas.
Waar zit die barst Roland? Heb je een fotootje? Heb misschien wel interesse.
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Dacht dat 'ie 100 euro wilde hebben voor de ruit compleet. Moeten we wel vanaf Rotterdam helemaal naar Ameland rijden&varen, maar aangezien een nieuwe bij een scherpe aanbieding 375 euro kost, is het dat ritje wel waard op gas.
Waar zit die barst Roland? Heb je een fotootje? Heb misschien wel interesse.
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
zit een barst links onder in de hoek,..er is een driehoekje 'los' zeg maar ter grote
van een geodriehoek dacht ik zo. Maar door het 'vreselijke' comfort in de winter zal ik hem enkel willen vervangen door weer een verwarmde.
aha, die jongens,...heb ze ook al eens geproken.
ruigpootjes
gr,
Roland
van een geodriehoek dacht ik zo. Maar door het 'vreselijke' comfort in de winter zal ik hem enkel willen vervangen door weer een verwarmde.
aha, die jongens,...heb ze ook al eens geproken.
ruigpootjes
gr,
Roland
Tsja, die 265/75R16 onder die Range die smoelden wel Jammer dat het AllTerrains zijn en datìe 100 euro per band ervoor wil hebben, anders wist ik het wel
Mocht je nog een ruit weten hou ik me aanbevolen, ben van plan ook een Range Rover project te starten. En dan is het wel luxe om net als pa dan ook geen ruitjes meer te hoeven krabben hè
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Mocht je nog een ruit weten hou ik me aanbevolen, ben van plan ook een Range Rover project te starten. En dan is het wel luxe om net als pa dan ook geen ruitjes meer te hoeven krabben hè
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Heren,
Ik heb als vervanging van een defecte voorruit een verwarmde voorruit gepaaltst in mijn RR.
Alleen niet aangesloten.
Moet die appart aangesloten worden en hoort hier nog iets tussen of zou zoiets gewoon bij de achterruit erbij kunnen?
Iemand evt een schema?
Wim
Ik heb als vervanging van een defecte voorruit een verwarmde voorruit gepaaltst in mijn RR.
Alleen niet aangesloten.
Moet die appart aangesloten worden en hoort hier nog iets tussen of zou zoiets gewoon bij de achterruit erbij kunnen?
Iemand evt een schema?
Wim
Ik zou hem schakelen met een relais via de schakelaar van de achteruit of er een nieuw schakelaartje bij plaatsen. In ieder geval altijd met een relais en een eigen zekring natuurlijk.
Arnold.
Arnold.
Wim,
Hierbij een schema:
[www.landrover.ee]
10MB in PDF, duurt even om te laden. Voor de voorruit kijk op pagina 109 en 110 van het bestand, een electrisch schema staat op pagina 136 als ik het me goed herinnner.
Succes!
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Hierbij een schema:
[www.landrover.ee]
10MB in PDF, duurt even om te laden. Voor de voorruit kijk op pagina 109 en 110 van het bestand, een electrisch schema staat op pagina 136 als ik het me goed herinnner.
Succes!
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Arnold,
Er zit ook nog een tijdschakelaar tussen. De voorruit mag niet zo lang aanstaan als de achterruit. Zie de manual voor de precieze schakeling.
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Er zit ook nog een tijdschakelaar tussen. De voorruit mag niet zo lang aanstaan als de achterruit. Zie de manual voor de precieze schakeling.
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
Dat wist ik niet Jurriaan, Ik heb zelf een series en die heeft het niet. Omdat de achteruitverwarming van een luxe wagen wel permanent aan kan staan dacht ik dat het voor de vooruit ook zoiets was.
Het slijt wel sneller als de achteruit verwarming permanent aan staan. Je ziet wel is bij oudere auto's dat er draden zijn uitgevallen.
Als ik ooit is geld heb komt dat ook op mijn series.
Arnold. Die weer een leermoment had.
Bedankt, veel geleerd en nu zoekende naar de juiste onderdelen.
Wim
Wim
Wim,
Zou je voor mij de weerstand kunnen meten door beide kanten van de voorruit? Ik heb het idee dat er bij de mijne een aantal draden het niet meer doen.
Arnold,
Zonder dat handboek had ik het ook niet geweten hoor De draden van een verwarmde voorruit zijn veel dunner dan van een achterruit natuurlijk...dus eigenlijk is het achteraf wel te verklaren ook...
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
...en pa's Range, binnenkort uitgerust met verwarmde voorruit.
Zou je voor mij de weerstand kunnen meten door beide kanten van de voorruit? Ik heb het idee dat er bij de mijne een aantal draden het niet meer doen.
Arnold,
Zonder dat handboek had ik het ook niet geweten hoor De draden van een verwarmde voorruit zijn veel dunner dan van een achterruit natuurlijk...dus eigenlijk is het achteraf wel te verklaren ook...
Jurriaan
'53 S1 80"
'88 D90 HT
...en pa's Range, binnenkort uitgerust met verwarmde voorruit.