cd wisselaar de tweede poging

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
herman

cd wisselaar de tweede poging

Bericht door herman »

hi,
bedankt voor jullie racties na mijn eerste pogng om een kabel te vinden
voor de verbinding van mijn alpine radio naar de alpine wisselaar.

de landrover dealer in luxemburg zegt dat als die origineel in een disco II ingebouwd was, is de kabel een deel van de kabelboom en niet los verkrijgbaar.
in de toebehoorhandel in nederland zowel als duitsland en frankrijk niet met de
aansluitingen te krijgen zoals ik ze heb.
wie kan me helpen met de aansluitingen? als ik zou weten welke kabel welke functie heeft dan kom ik wel verder met een eigen stekker en kabel.

uitproberen durf ik niet, ik denk dat ik het geheel dan weg kan gooien.

wie o wie weet een oplossing? voor de goede oplossing geef ik in luxemburg een pizza!!!!!!!!

herman, droomde al van een cd speler in zijn 109 IIa
Arie SIII88Ducktarie

Re: cd wisselaar de tweede poging

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Hallo herman,

Ik heb welliswaar geen aandelen, maar ik heb al veel van dat soort onmogelijke dingen weggehaald bij :[www.electronicaonline.nl]

Groetjes,

Arie
Jan Herman

Bericht door Jan Herman »

Beste Herman,
Als ik het goed begrijp heb je een radio in je Disco zitten en wil je daar een CD wissellaar aanknopen. Normaal zit de CD onder de rechter voorstoel en zou daar de kabel ergens klaar moeten liggen. Het kan ook zijn dat hij ergens vast getaped zit. Als je een stekker gevonden hebt moet daar ergens een nummer op staan waar je verder mee kunt. Anders moet je zelf een kabel maken. Een beetje winkel moet dat kunnen leveren. Als je me de precieze informatie geeft wil ik het ook aan de Nederlandse dealers vragen.
Jan Herman
herman

Bericht door herman »

nee, nee,
ik heb een radio en cd wisselaar uit een disco II voor 15 euro gekocht
en wil deze inbouwen in mijn serie IIa. de kabel die ik daarvoor nodig heb
is volgens landrover luxemburg geïntegreerd in de kabelboom van een disco II.
ik moet dus een oplossing zien te vinden o, het zaakje aan het lopen te krijgen.
daarom deze vraag.
misschien is er iemand met een disco II die me de aansluitingen op de stekker kan geven met de kleuren, dan knutsel ik zelf wel een kabel.
herman
Jan Herman

Bericht door Jan Herman »

OK
Nu snap ik je vraag. Je moet wel de code van de radio hebben anders lukt het niet. Ik zal in het komend weekend wat fotoos maken van de aansluitingen geef maar even je meeladres. Kan het niet meer vinden. Is er niemand bij de Luxemburgse Laro club die je verder kan helpen?

Jan Herman
Momenteel fietser

Bericht door Momenteel fietser »

Mijn CD speler (philips) doet het niet in mijn series drie. Het trilt zo erg dat hij blijft overslaan daarom ga ik nu voor een MP3 speler.

Als je hem inbouwt zorg dan dat hij op een kussentje staat ofzo. Ik had hem op een op een gegeven moment op een grote spons staan en met een post elastiek vast geklemd en dat ging redelijk.

Maar ik ga nu voor een simpele MP3 speler die ik aan mijn versterker doorkoppel. Hoef je ook geen cd's meer mee te nemen.

Arnold.
Disco

Bericht door Disco »

Ik zou eerst eens kijken wat voor merk het is, het geen in een disco 2 ingebouwd wordt zal toch van een andere leveracier komen(er zal best wel een stickertje met een code te vinden zijn,misschien wel een merknaam).
Bij deze leverancier gaan shoppen, ik bedoel deze radio zal best niet alleen voor de disco 2 gebouwd zijn.
Je zou natuurlijk eens bij een sloopbedrijf zoals Jansen kunnen vragen of er een foto van door gemaild kan worden

Theo
Plaats reactie