Ambuwintertreffen in zicht!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Gilbert

Ambuwintertreffen in zicht!

Bericht door Gilbert »

Beste ambu- en mede Prikkers,

Nog een paar dagen en dan is het zover. Het AmbuWinterTreffen in Otterlo begint weer.

Met een aanmelding van ruim 20 ambu's mogen wij zeker niet klagen. Aangezien dit "mannenweekend" voor de tweede keer wordt georganiseerd betekent dit dus, dat het animo behoorlijk groot is zowel uit Duitsland als Nederland.

Belangrijk!!!! Ik wil alvast wel kenbaar maken dat voor de deelnemers as zaterdagmiddag een tocht is uitgezet over een kleine 90 km. Een gedeelte van deze tocht is uitgezet dmv bolletje-pijltje aanduidingen.

Dus hou er rekening mee, dat wie zaterdag komt, voor 12.00 uur op de camping aanwezig moet zijn om hier aan mee te doen.

Zijn er Prikkers, die nieuwsgierig zijn en effe willen gaan kijken, zijn natuurlijk welkom, maar vrouwelijk schoon zullen ze helaas niet aan treffen, tenzij er op de rest van het campingterrein winterkampeersters aanwezig zijn.

Zijn er nog vragen of opmerkingen, mail me. Of wil je toch nog met je ambu langskomen... kijk op www.ambuwintertreffen.nl voor de inschrijving. We hebben nog een paar plaatsjes vrij...

Ingeschreven deelnemers krijgen deze week nog een mailtje met de belangrijkste telefoonnummers indien men verhinderd is of door andere technische omstandigheden oponthoud heeft gekregen (en dat is niet te hopen).

Hoogstwaarschijnlijk geven wij nog een live-verslag vanuit Otterlo op de Prikpagina, maar let dan niet op de taal en zetfouten. Het zal wel in ruime mate voorzien zijn van de nodige getypte biermerken...

Kanaal 16 staat dit weekend als "nood"kanaal voor de ambu's open als "breakieandbreakfast" kanaal (27MC)

Groet en tot aankomend weekend,

Gilbert
The Iron Nurse
Mathieu

Re: Ambuwintertreffen in zicht!

Bericht door Mathieu »

Hey,Gilbert

Hopelijk hebben jullie een goed weekend!!!!!!!!

Gr,She,s real fine my one-0-nine
Hans RRC V8 '76

Bericht door Hans RRC V8 '76 »

Gilbert schreef:
>
> Zijn er Prikkers, die nieuwsgierig zijn en effe willen gaan
> kijken, zijn natuurlijk welkom, maar vrouwelijk schoon zullen
> ze helaas niet aan treffen, tenzij er op de rest van het
> campingterrein winterkampeersters aanwezig zijn.

Hebben vrouwen niks met ambu's dan?

Met groet, Hans
jasper

Bericht door jasper »

he mannen,

heel veel plezier in Otterlo.
als ik wat tijd kan vinden kom ik misschien nog even langs op de zundapp. en een biertje pakken.
maar ik moet eerst nog een Citroen BX blok over zetten. eerste keer dat ik dat ga doen dus ik hoop dat het gaat lukken.

veel bier en bbq plezier.

jasper
Plaats reactie