zie paginamarkt.
Naar aanleiding van de discussies die hier regelmatig gevoerd worden over het (niet) geschikt zijn van poederblussers voor je EIGEN auto, maar vooral voor de auto's van ANDEREN heb ik eens even contact gelegd met de plaatselijke brandbestrijders.
De goede man is onmiddelijk bereid toe te geven dat er niets zo'n geweldig vlamdovend vermogen heeft als een poederblusser, maar snapt wel dat je in de auto voor beginnende brandjes liever een schuimblusser hebt. Dit met het oog op de vervolg schade van poeder.
Hij kan voor heel gunstige prijzen (42.50 incl) een 2 liter schuimblussertje (vorstbestendig tot -20) leveren inclusief ophangbeugel etc. Voorlopig zijn er in ieder geval 20 beschikbaar. Als er meer interesse is zullen we proberen of we nog een partijtje voor dat geld kunnen regelen.
Vergelijk dat eens met de schuimblusser van de karwei 99,00 euri. Dus interessant lijkt me.
Hij heeft ook een aanbieding op poederblussertjes van 2 kg 27,50 inclusief, maar ik heb zelf nog ff niet gechecked of dat nu zoveel beter is als de bouwmarkt.
Drop me maar een mailtje als je interesse hebt. Afhankelijk van de interesse moet ik ff kijken of het er op neer komt dat ik enkele blussertjes voor ga schieten uit eigen zak met betaling bij afhalen, of dat ik door het grote totaal bedrag toch liever heb dat het van te voren overgemaakt wordt, maar dat hoor je dan nog wel.
Overigens alles natuurlijk excl. verzendkosten, maar dat lost de prikkerpost wel op denk ik.
Groet,Wilberth
brandblussers in de aanbieding!
Re: brandblussers in de aanbieding!
Ik heb ook interesse. Ik stuur je een email.
Steven
Steven
Re: brandblussers in de aanbieding!
Mag ik in dit verband een ieder adviseren om gezien de ruimte die de meeste van ons wel hebben er een volwassen brandblusser in op te bergen. Een 2kg is te vergelijken met een stevige hoestbui. Oftewel symptoombestrijding. Ik heb uit hoofde van m´n werk een aantal keren als eerste naast een autobrand gestaan, en was maar wat blij met m´n 6 en inmiddels 7kg blusser.
(En dat overigens in de hoop dat we 'm idd nooit nodig zullen hebben)
(En dat overigens in de hoop dat we 'm idd nooit nodig zullen hebben)