weet iemand wat het verschil is tussen de swivels van de belgische 4x2 niet-aangedreven vooras en de andere swiveltjes? En zijn er nog andere subtiele verschillen die ik moet weten als ik van plan ben de swivels en lagergroepen van de niet aangedreven as te gebruiken om mijn aangedreven vooras een beetje op te peppen?
Hoorde gisteren anton iets mompelen in ons cafeetje over koperen stopjes ivm de olie?
Geen idee, maar ik heb zo'n asje gekocht, swivels zien er heel goed uit en nu zou ik het liefst de hele siwivel + naaf groep op de werkbank in orde maken, zodat ik ze in het voorjaar op een mooie ochtend even om kan zetten. Dan is m'n autootje tenminste ook niet zo lang uit de running, zou het jammer vinden als dan bv. de asstomp net ff niet past.
Groet,Wilberth
2wd-vooras
Re: 2wd-vooras
niet als grapje bedoeld hoor,.
maar stel je vraag eens op een Belgisch Forum,..
gr,
Roland
maar stel je vraag eens op een Belgisch Forum,..
gr,
Roland
Re: 2wd-vooras
Hoi,
Paar jaar geleden ook gedaan.
In de 4x2 swivel zit een afblindplaat die je er uit kan tikken dan kan je hem zo op je 4x4 as zetten.
Alleen moet er een lager komen in plaats van de afblindplaat (dacht ik het is al weer een tijdje geleden daar moet ik mijn foto's even voor opzoeken.)
grt jarne.
Paar jaar geleden ook gedaan.
In de 4x2 swivel zit een afblindplaat die je er uit kan tikken dan kan je hem zo op je 4x4 as zetten.
Alleen moet er een lager komen in plaats van de afblindplaat (dacht ik het is al weer een tijdje geleden daar moet ik mijn foto's even voor opzoeken.)
grt jarne.