Asjemenou ?
Zo staan je foto's op de site van de LRCH en zo zijn ze weer weg staat er alleen nog een link naar de fotosite van ploertje ??
Ik snap er niets van
gr.
Jan Aart
foto's lrch verdwenen ??
Re: foto's lrch verdwenen ??
Deze foto's stonden op de site van de LRCH
www.mijnalbum.nl/Album=Z6BEHSIE
gr.
Jan Aart
www.mijnalbum.nl/Album=Z6BEHSIE
gr.
Jan Aart
Kan mij goed voorstellen dat ze die foto's weggehaald hebben, was wel een beetje erg veel geel
.
En het bewijs van het omkoopschandaal mocht natuurlijk ook niet te lang zichtbaar zijn
Frans Bonnes

En het bewijs van het omkoopschandaal mocht natuurlijk ook niet te lang zichtbaar zijn

Frans Bonnes
Snap er niets van, de foto's van Heerde van vorig jaar met mijn auto erop zijn er nog wel gelukkig
Cheers Bowy
Jan Aart,
Da's nou echt lullig, maar jouw foto's mogen bij ons op de site hoor
Ik had onze site wel doorgegeven aan de LRCH, maar niet met de bedoeling om jouw foto's te laten verwijderen. Ook die gaven een leuk beeld van wat er allemaal gebeurde.
Groeten,
Richard
Da's nou echt lullig, maar jouw foto's mogen bij ons op de site hoor
Ik had onze site wel doorgegeven aan de LRCH, maar niet met de bedoeling om jouw foto's te laten verwijderen. Ook die gaven een leuk beeld van wat er allemaal gebeurde.
Groeten,
Richard
Richard,
De webbeherder van de lrch zal vast wel meekijken op het prikbord, en hij kan de link naar [www.mijnalbum.nl] vast wel toevoegen
gr.
Jan Aart
p.s. ik zal ze nog even een mailtje sturen.
De webbeherder van de lrch zal vast wel meekijken op het prikbord, en hij kan de link naar [www.mijnalbum.nl] vast wel toevoegen
gr.
Jan Aart
p.s. ik zal ze nog even een mailtje sturen.