cruise control freelander
cruise control freelander
heeft ienand ervaring met cruise control voor een freelander (series 1)?
Re: cruise control freelander
Sterk afgeraden door een zeer ervaren Land Rover garage/onderdelen handelaar. Over het algemeen duur (+/- €600,-) en onbetrouwbaar.
De meeste after market cruisecontrol sets zijn niet erg betrouwbaar/duurzaam. Voor een 1.8i (met kabel) zijn ze goedkoop dus dan is het niet zo erg.
Voor de TD4 alleen origineel (wel goed) verkrijgbaar voor de automaat.
Voor de Di voor zover ik weet geen originele te verkrijgen.
Na een tijd lang schuiven en uitproberen heb ik uiteindelijk toch de goede zitpositie gevonden om meer als 7uur te kunnen rijden zonder pijnlijk enkelgewricht, daarom gelukkig toch geen cruisecontrol nodig.
Wij hebben zelf een TD4 handgeschakeld.
Dennis B.
De meeste after market cruisecontrol sets zijn niet erg betrouwbaar/duurzaam. Voor een 1.8i (met kabel) zijn ze goedkoop dus dan is het niet zo erg.
Voor de TD4 alleen origineel (wel goed) verkrijgbaar voor de automaat.
Voor de Di voor zover ik weet geen originele te verkrijgen.
Na een tijd lang schuiven en uitproberen heb ik uiteindelijk toch de goede zitpositie gevonden om meer als 7uur te kunnen rijden zonder pijnlijk enkelgewricht, daarom gelukkig toch geen cruisecontrol nodig.
Wij hebben zelf een TD4 handgeschakeld.
Dennis B.
Hoi, ben ik niet met je eens, ik heb zeer goede ervaringen met John Gold C C
en ik heb er al heel wat ingebouwd. De sets zijn specifiek op de auto te bestellen ook de type,s met drive by wire.
grt Henk.........
en ik heb er al heel wat ingebouwd. De sets zijn specifiek op de auto te bestellen ook de type,s met drive by wire.
grt Henk.........
Daarom heb ik ook bewust niet geschreven dat alle after market cruise contols niet voldoen, dit zal dan ongetwijfelt wel een goed product zijn als jij hier goede ervaringen mee hebt.
Zelf ben ik er achter gekomen dat ik het niet nodig heb, maar voor Badair is dit wellicht de oplossing.
Dennis B.
Zelf ben ik er achter gekomen dat ik het niet nodig heb, maar voor Badair is dit wellicht de oplossing.
Dennis B.
het probleem is dat ik van twee dealers heb mogen vernemen dat het niet goed werkt, dus daarom zoek ik naar mensen die het in hun freelander hebben ingebouwd , en wat hun ervaring is?
Ik rij TD4 automaat met standaard cruise-controle. Een geweldige uitvinding.......!