Tinkerbell wordt beter
Tinkerbell wordt beter
Het gaat beter met Tinkerbell.
Met behulp van de weergoden, die mij nogthans goed gezind blijken te zijn, is vandaag het eerste deel van de open harttransplantatie succesvol geslaagd.
Het nieuwe hart van Tinkerbell ligt er in.
Na vanmiddag nog wat kleine dingen aan het dieselblok gedaan te hebben, kon het blok van de dolly afgetakeld worden.
Op weg naar het grote gapende gat in Tinkerbell`s vooronder.
Langzaam, stukje bij beetje, kon de motor op zijn nieuwe plaats gelegd worden.
Toch wel weer een goed gezicht een blok in plaats van een groot gapend gat.
Hopelijk doen de weergoden mij de komende 2 dagen nog een pleziertje.
Voor morgen middag staan op de planning:
- Linkermotorsteun vastzetten
- Uitlaat aanpassen
- Brandstofsysteem aanpassen
Voor zaterdag resteren dan nog:
- Bedrading aanpassen
- Alles aansluiten
- Alles vullen
- Alles nalopen en controleren
- Starten................................................ en hopelijk proefrijden
Ik hou de vingers gekruisd, tot op heden gaat alles redelijk voorspoedig.
Jullie horen het nog.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", nog even geduld
Met behulp van de weergoden, die mij nogthans goed gezind blijken te zijn, is vandaag het eerste deel van de open harttransplantatie succesvol geslaagd.
Het nieuwe hart van Tinkerbell ligt er in.
Na vanmiddag nog wat kleine dingen aan het dieselblok gedaan te hebben, kon het blok van de dolly afgetakeld worden.
Op weg naar het grote gapende gat in Tinkerbell`s vooronder.
Langzaam, stukje bij beetje, kon de motor op zijn nieuwe plaats gelegd worden.
Toch wel weer een goed gezicht een blok in plaats van een groot gapend gat.
Hopelijk doen de weergoden mij de komende 2 dagen nog een pleziertje.
Voor morgen middag staan op de planning:
- Linkermotorsteun vastzetten
- Uitlaat aanpassen
- Brandstofsysteem aanpassen
Voor zaterdag resteren dan nog:
- Bedrading aanpassen
- Alles aansluiten
- Alles vullen
- Alles nalopen en controleren
- Starten................................................ en hopelijk proefrijden
Ik hou de vingers gekruisd, tot op heden gaat alles redelijk voorspoedig.
Jullie horen het nog.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", nog even geduld
Re: Tinkerbell wordt beter
Hoi Aad,
Goed om weer even een update te zien en te horen dat Tinkerbell zijn operatie goed vordert. Als ik binnenkort naar Ron toe ga (ja ik heb nog wat zaken nodig......, zal ik mijn Serious IIa even laten kennismaken, kan ik meteen even kijken naar het nieuwe hartje!
Groet Bowy
Goed om weer even een update te zien en te horen dat Tinkerbell zijn operatie goed vordert. Als ik binnenkort naar Ron toe ga (ja ik heb nog wat zaken nodig......, zal ik mijn Serious IIa even laten kennismaken, kan ik meteen even kijken naar het nieuwe hartje!
Groet Bowy
Ola Aad!
Weer fijn om te horen dat alles loopt en het weer meezit! Hou ons op de hoogte.
Adios Henk
Weer fijn om te horen dat alles loopt en het weer meezit! Hou ons op de hoogte.
Adios Henk
Aad,
Wodan zit op zijn wolk heb ik vanmiddag gezien en zal nog niet spuwen.
Ik denk dat hij kijkt naar jou en jouw vindingrijkheid.
Pet af, veel succes.
Hoop gauw dat er een klein wit wolkje uit de pot komt ten teken dat je "thuis"bent.
Groeten uit Huizen,
Jan Benz (ine)
Ik hoop dat we zaterdag in de gelegenheid zijn om een foto te maken van de eerste rookpluim die Tinkerbell produceert met zijn nieuwe motor.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Aad als je even zegt hoe laat neem ik de digicamera mee met kabeltje kunnen ze gelijk de ether in.
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Als ik dat wist was ik waarschijnlijk een heel gelukkig mens, maar helaas, ik kan nog steeds niet voorspellen.
Moed houden en melk drinken (oud gezegde). Volgens mij kan ik beter zeggen: moed houden en veel koffie drinken.
Succes met de verdere operatie.
Michel
LR90
Succes met de verdere operatie.
Michel
LR90
Ohh maar wacht effe, dat kan ik wel; ik heb m'n bolletje op de tafel en zie, en zie
datteeehhh de motor om 16.51 zaterdag 8 maart de auto vooruit rookt.
Er blijken kleine dingen niet te kloppen maar dat heb je zo voor elkaar.
Ik voel ook dat je niet alleen staat, en dat voelt goed.
Ik heb voor morgen ook maar vast wat water ingestraald zodat je niet droog komt te staan.
Ik voel, ik voel ehhhh me goed
JoJANda
Ik kom toch wel even lang al is het alleen om Ron te stangen.
Had je nog gehoord dat jij die plaat er bij mij maar moest opbouten.
Ik zal nog effe belluh naar wat vrienden die hebben van dat indianen spul misschien kunnen ze dan voor wat mooi weer gaan dansen.
Ik heb ook het nodige mooi weer nodig i.v.m. een mailing die de heren /dames ambtenaren weer eens veel te laat hebben aangeleverd.
P.s.m'n dinamo snaar slipt kan ik deze ook te strak zetten?
Groeten Theo Kaufmann/Disco(met moeie pootjes kep die tekkel heel de weg moeten aansporen die was niet vooruit te branden).
Had je nog gehoord dat jij die plaat er bij mij maar moest opbouten.
Ik zal nog effe belluh naar wat vrienden die hebben van dat indianen spul misschien kunnen ze dan voor wat mooi weer gaan dansen.
Ik heb ook het nodige mooi weer nodig i.v.m. een mailing die de heren /dames ambtenaren weer eens veel te laat hebben aangeleverd.
P.s.m'n dinamo snaar slipt kan ik deze ook te strak zetten?
Groeten Theo Kaufmann/Disco(met moeie pootjes kep die tekkel heel de weg moeten aansporen die was niet vooruit te branden).
Zie het bewijs, Disco komt langs.
Ik zei toch dat je er niet alleen voor zou staan.
Ja ja en jullie maar denken dat ik gek ben in mijn paarse jurk.
JoJANda
Ik zei toch dat je er niet alleen voor zou staan.
Ja ja en jullie maar denken dat ik gek ben in mijn paarse jurk.
JoJANda
Jan, zet het deze keer voor de goede speaker anders krijg ik morgen een plens water over me heen.
Wat zaterdag betreft: ik mag hopen dat het toch wel iets eerder is als de door jou verzochtte tijd.
Straal niet te veel, Jan, want dieselolie gaat eerst roken en daarna pas ontbranden.
Trusten voor straks.
Wat zaterdag betreft: ik mag hopen dat het toch wel iets eerder is als de door jou verzochtte tijd.
Straal niet te veel, Jan, want dieselolie gaat eerst roken en daarna pas ontbranden.
Trusten voor straks.
Theo,
Ik ken wel mensen met een plaat, maar die bedoel jij waarschijnlijk niet.
Ik vermoed dat ik ergens een stukje mis dus invullen maar.
Wat die ambtenaren betreft: je weet wat ze van dode ambtenaren maken hè (juist slaappillen)
Als je de snaar van je dynamo te strak zet weet je dat heel snel, dan knap hij namelijk.
De snaar niet strakker spannen dan +/- 1,5 cm beweegruimte. (beter 2x spannen dan 1x te strak)
Theo tot slot, met die tekkel kun je 2 dingen doen: of een worst voorhouden of bij Gentl in de leer doen (die trekt nog steeds het teer uit het asfalt als de riem los gaat).
Ik ken wel mensen met een plaat, maar die bedoel jij waarschijnlijk niet.
Ik vermoed dat ik ergens een stukje mis dus invullen maar.
Wat die ambtenaren betreft: je weet wat ze van dode ambtenaren maken hè (juist slaappillen)
Als je de snaar van je dynamo te strak zet weet je dat heel snel, dan knap hij namelijk.
De snaar niet strakker spannen dan +/- 1,5 cm beweegruimte. (beter 2x spannen dan 1x te strak)
Theo tot slot, met die tekkel kun je 2 dingen doen: of een worst voorhouden of bij Gentl in de leer doen (die trekt nog steeds het teer uit het asfalt als de riem los gaat).
Nou Aad, je weet dat ik d.m.v. mijn voorspellingen ben afgebrand tot aan mijn schattige schoentjes dus je mag er gevoegelijk vanuit gaan dat ik er wederom naast zit. maar wie weet heb ik ooit weer eens gelijk want dat zou wel goed zijn voor mijn imago en voor mijn hypotheekverdienerij.
Ik ga zoals je adviseerd krachten opdoen in mijn bedstee en herzie mijn voorspelling wellicht morgen want ik ben nou eenmaal zo wispelturig als de kolere.
Maar ach wat maakt het uit, ik ben per saldo door die idioterie een bekende Nederlander geworden en dat meot jij nog maar zien te bereiken alhoewel je op deze wijze hard op weg bent.
Truste
JoJANda
Ik ga zoals je adviseerd krachten opdoen in mijn bedstee en herzie mijn voorspelling wellicht morgen want ik ben nou eenmaal zo wispelturig als de kolere.
Maar ach wat maakt het uit, ik ben per saldo door die idioterie een bekende Nederlander geworden en dat meot jij nog maar zien te bereiken alhoewel je op deze wijze hard op weg bent.
Truste
JoJANda
Hey JoJanda volgens mij hebbie het al eens eerder verkeerd aan je water gevoeld, de wereld zou toen vergaan.
We staan met z'n alle nog steeds op deze aardkloot.
Soms in goede soms in slechte tijden maar lachen doen we nog steeds.
Ps.moest jij niet heel toevallig een proef rit maken Berkel en Roderijs ligt tussen Zoetermeer en Rotterdam in.
Groeten Theo Kaufmann/Disco minder hoestend maar wel nippend aan een glasie port.
We staan met z'n alle nog steeds op deze aardkloot.
Soms in goede soms in slechte tijden maar lachen doen we nog steeds.
Ps.moest jij niet heel toevallig een proef rit maken Berkel en Roderijs ligt tussen Zoetermeer en Rotterdam in.
Groeten Theo Kaufmann/Disco minder hoestend maar wel nippend aan een glasie port.
Ha die Aad,
Zal de komende dagen een kaarsje voor je branden.
Groeten uit Oostknollendam.
Zal de komende dagen een kaarsje voor je branden.
Groeten uit Oostknollendam.
Ik kom zaterdag wel effe langs of er moet echt iets tussen komen.
Tot zaterdag dan. Ik heb nog wat spulletjes nodig. We vertrekken binnenkort weer naar het verre friesland
Evert Jan
Evert Jan
he aad heb ik wat gemist, je had toch pas de koppakking vervangen endaarvan krijg je toch niet zo'n gaten in je motorruimte? wat voor een blok heb je er eigenlijk in gelegd.
Knutsel ze... maar dat moet wel lukken zo te horen 
May the weather gods be with you...
Martin

May the weather gods be with you...
Martin