Nog wat foto's online gezet
Nog wat foto's online gezet
Even wat reklame..haha...
Ik heb nog wat snapshots van mijn lightweight op mijn homepage gezet.
[people.zeelandnet.nl]
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR
Ik heb nog wat snapshots van mijn lightweight op mijn homepage gezet.
[people.zeelandnet.nl]
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR
Onder aan de pagina...
Dus onder aan de pagina... was ik nog vergeten te vermelden....
Martin
Martin
Re: Onder aan de pagina...
Hoi,
Zie ik het nou goed heb je 2 plekken voor telefoons op je kachel?
En zit er een metertje in je ruitenwissermotor ?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Zie ik het nou goed heb je 2 plekken voor telefoons op je kachel?
En zit er een metertje in je ruitenwissermotor ?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ja leuk he... ben ik dubbel bereikbaar
Je zag het goed, ik denk dat ik er een uitsloop vna de twee deze zijn niet voor mijn telefoon maar voor mijn outdoor GPS
Satelliet navigatie dus. Deze is even groot als mijn GSM en omdat er een huif op zit heb ik binnen is de auto ook goede ontvangst.
Deze dus [www.garmin.com]
Nu zou ik in de andere dus wel mijn telefoon kunnen steken, dat doe ik dus wel eens (niet verder vertellen).
Groet,
Martin

Satelliet navigatie dus. Deze is even groot als mijn GSM en omdat er een huif op zit heb ik binnen is de auto ook goede ontvangst.
Deze dus [www.garmin.com]
Nu zou ik in de andere dus wel mijn telefoon kunnen steken, dat doe ik dus wel eens (niet verder vertellen).
Groet,
Martin
Gewoon zelf bouwen, Aad
Net als de koffiezetter aansluiting... nu zoek ik nog een plek voor de waterleiding
Martin
Net als de koffiezetter aansluiting... nu zoek ik nog een plek voor de waterleiding

Martin
staat trouwens wel stoer, 2 telefoons...mijn broer had vroeger in z'n fiat shitmo ook 2 telefoonhoorns hangen, als er dan zo'n patser met een of andere te grote auto bij de stoplichten naast hem kwam staan en toevallig telefoon kreeg, ging mijn broer met beide telefoons doen alsof hij gebeld werd, opvallend hoe vaak de verbinding met de dikke kar opeens werdwenen was en er opgehangen werd......
Ha ha.. ja is wel grappig... ik daag ook steeds van die loosers in golfje uit bij het stoplicht.. maar win het nooit met accelereren
Martin
Martin
is ook ABSOLUUT niet belangrijk martin , athans niet met een landrover:-)
nee het gaat om de grote van de rookpluim, en dat winnen we altijd.