problemen prikbord
problemen prikbord
Het leek goed te gaan, maar vanavond was het weer feest. Ik kan een aantal items op het prikbord niet openen, en wordt geadviseerd contact met de beheerder op te nemen. Bij deze...
Gr. Menno
[www.qwerty-realisatie.nl]
Gr. Menno
[www.qwerty-realisatie.nl]
Re: problemen prikbord
Heb er ook al last van en wordt er af en toe uitgegooid.
Groet, Jan F.
Groet, Jan F.
Gewoon opnieuw proberen... dat lukte bij mij iedere keer.
Martin
Martin
Heb er ook regelmatig last van, maar dan kan ik daarna ook geen site meer normaal openen.Hoop dat het probleem hier ligt
groeten Kees
groeten Kees
Oh.. ik dacht dat alles gewoon een beetje traag was 
Ik heb er geen last van.. behalve dat vandaag een aantal keren wat berichten niet wilde en na een refresh niksaan de hand was.
Martin

Ik heb er geen last van.. behalve dat vandaag een aantal keren wat berichten niet wilde en na een refresh niksaan de hand was.
Martin
Re: Land Rover Prikbord
Heren het heet toch niet voor niets een Land Rover Prikbord.
Het zou natuurlijk niet correct zijn als het prikbord van ons geliefde voertuig-met-kuren feilloos zou werken.
Ook hier hoort natuurlijk onverwachts iets niet goed te functioneren.
Wellicht is ook hier de Prince of Darkness bij betrokken of zijn verre familielid The Prince of SOFware, ons aller Bill Gates.
Jullie weet het: af en toe een aai over de bol en een schop tegen aan geven en vooral niet repareren als het nog niet kapot is, want kapot gaat het vanzelf.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", de lachende derde
Het zou natuurlijk niet correct zijn als het prikbord van ons geliefde voertuig-met-kuren feilloos zou werken.
Ook hier hoort natuurlijk onverwachts iets niet goed te functioneren.
Wellicht is ook hier de Prince of Darkness bij betrokken of zijn verre familielid The Prince of SOFware, ons aller Bill Gates.
Jullie weet het: af en toe een aai over de bol en een schop tegen aan geven en vooral niet repareren als het nog niet kapot is, want kapot gaat het vanzelf.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", de lachende derde
Hallo Cora van Mora,
Hier met ME niks mis mee.
Alles opent correct.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz
(trouwens, een blauwe walm achter je auto aan is ook leuk ?)
Hier met ME niks mis mee.
Alles opent correct.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz
(trouwens, een blauwe walm achter je auto aan is ook leuk ?)
Ja, als je om 01:46 nog op het internet zit zal het wel wat rustiger zijn. Ik denk zelf dat het met de drukte in combinatie met de capaciteit van de prikbordserver te maken heeft. Misschien kan dat aangepast worden. Berry??
Gr. Menno
Gr. Menno
Jaja JE MOET WAT OM 00.46, je zou ook kunnen slapen maar dat is zo jammer,mis je de mooie dingen van de dag op het prikbord.
groeten van kees, meestal laat maar wel paraat.
groeten van kees, meestal laat maar wel paraat.
Ben je nog paraat Kees? om 04.31 is dir Prikbord toch vrij snel hoor !.
Grtz,
Arie
SIII 88 enz
Grtz,
Arie
SIII 88 enz