Heb inmiddels de Belg aangeschaft waar ik eerder info over vroeg ivm papieren. Moet nu naar de keuring voor nl kenteken. Volgende vraag:
Er zit LPG in met een factuur van 2002 en op kenteken. So far , so good. Moet deze gasinstallatie nog ergens extra aan voldoen op dit moment als ik naar meneer RDW ga? Zaken zoals typegoedkeuring tank, relais enzo.
Belgie (part II)
Re: Belgie (part II)
ja,
keuringen etc zijn niet nodig, maar je moet de rdw even bellen, volgens mij moet je controleren of er elektrische afsluiuters tussen de lpg zitten, die ervoor zorgen dat de lpg toevoer automatisch dicht gaat als de motor afslaat en als je overschakelt op benzine.
groet frank
keuringen etc zijn niet nodig, maar je moet de rdw even bellen, volgens mij moet je controleren of er elektrische afsluiuters tussen de lpg zitten, die ervoor zorgen dat de lpg toevoer automatisch dicht gaat als de motor afslaat en als je overschakelt op benzine.
groet frank
Re: Belgie (part II)
Ja wat Frank zegt klopt. Ik heb pas een LR 88 serie III uit Belgie gehaald en bij mij werkte deze klep niet en werd hij op afgekeurd. Ook was de CO2 uitstoot te hoog. Verder moet op het kentekenbewijs wel staan dat hij op gas rijd en moet de gasinstaalatie normaal aan de APK eisen voldoen.
groet Louis
groet Louis