foto's dagje brabantse modder

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Stumpertje

foto's dagje brabantse modder

Bericht door Stumpertje »

Vandaag met een paar prikkers gezellig wat rondom Hilvarenbeek gaan rijden, deel van de avondroute van vorige week nog eens bij daglicht, en nog wat meer leuke speelterreintjes bezocht.
Helaas kon ik de hele dag niet mee, dus halverwege de middag ben ik richting huis gegaan.
Voor wat foto-indrukken:

www.stumpertje.fotopic.net/c798599.html

Marco
Stumpertje
disco 1992

Re: foto's dagje brabantse modder

Bericht door disco 1992 »

ha ik ben weer thuis jammer genoeg.
ik kon er vandaag geen genoeg van krijgen ik had het zo naar mijn zin.
Onze kleine meeting van vandaag was erg gezellig.
Nadat iedereen naar huis ging en ik mijn lier weer op orde had ben ik met mijn bijrijder nog tot vnavond 21:30 door gegaan. We konden er geen genoeg van krijgen.
We hebben in de buurt van het eindpunt nog wat doorgereden en toen in de buurt van tilburg. toen naar oosterhout/ dongen langs het kanaal even eten in bavel en toen zijn we terug gereden naar poppel we hebben daar nog een paar keer dat zeer leuke pad in het donker gereden en nog wat andere routes. tegen 20:30 zijn we daar binnendoor terug naar huis gereden zomaar ergens in gaan onverhard en maar kijken waar we uitkwamen. gewoon op gevoel en ja hoor we kwamen bij goirle uit toen even mijn bijrijder afzetten in bieze-mortel bij oisterwjk. en toen ik zelf naar ulvenhout. morgen maar de auto wassen ik ga nu slapen want ik ben bakker van beroep en moet om 5:00 werken terwijl het deze week de drukste week van het jaar is wegens kerstmis dus wordt niet veel aan de auto gedaan deze week.
alle prikkers bedankt voor deze zeer geslaagde dag.
stuur mij maar de foto's door dan zet ik deze op mijn site:
www.cameltrophywouter.benik.nl
e-mail: bericht_voor_wouter@hotmail.com ( is ook msn )

allemaal tot de volgende keer
wouter
RoadRocket

Bericht door RoadRocket »

ziet er weer top uit

jammer dat ik er niet bij kon zijn met Boesman, maar die heb ik in ieder geval vandaag weer blij kunnen maken met wat broodnodig onderhoud....

volgende keer ben ik weer van de partij!!

ps; over brabant-prik-treffens gesproken....weet iemand de stand van zaken van het owatrollen-met-bossche-bollen??
Merijn

Bericht door Merijn »

Kijk,

zijn jullie toevallig over de Oude Trambaan gekomen uit de richting Poppel, richting Esbeek en zijn jullie daar een geel groene SIII tegen gekomen?

Groet, Merijn
Stumpertje

yep, dat waren wij!
En jij was:
Geel koetswerk, met een groene hardtop. Met een mooie stikker van die kampeerboerenstichting

Marco
Merijn

Bericht door Merijn »

Ik heb jullie uit de verte gezien, wij liepen op dat moment met de honden richting de hei voor een stevige wandeling. Grappig hoe je elkaar dan weer tegen komt!
Stumpertje

hou het prikbord hier maar in de gaten, dan kun je de volgende keer ook meerijden, is net zo leuk als met de honden de hei op
Plaats reactie