prikkers,
Het begint er erg op te lijken dat ik net nu ik m'n motor heb vervangen nog een vervelend probleem voor de boeg heb voor m'n apk op 11 jan 2006.
De achterste balk van de carosserie van de RR is nogal slecht. Hoogst waarschijnlijk moet deze vervangen worden voor de apk. Dit schijnt een lastige klus te zijn aangezien de carosserie los moet van het chassis.
Ik kan zelf geen mm lassen, en het laten doen lijkt me een duur karwei.
Mijn vraag aan de medeprikkers: Is er iemand die ervaring met deze klus heeft en mij hierbij wil helpen. Ik heb een grote kluslocatie (echter zonder 380V) vlakbij Leeuwarden. Krik en gereedschap is er wel, wellicht zou ik een compressor en een 220V lasapparaat kunnen regelen (is die zwaar genoeg?)
Kan zo'n klus in 1 dag, of in een weekend?
Het hoeft niet voor niets, ik ben al lang blij als 't zou lukken ergens eind december of eerste helft januari.
DuRRk
achterbalk RR vervangen: hellup
Re: achterbalk RR vervangen: hellup
Durk,
Klus moet in 1 a 1,5 dag wel kunnen. Gaat het alleen om het chassis of gaat het om de koets?
Heb eventueel wel de beschikking over laskennis en lasapparaat en ruimte.
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Klus moet in 1 a 1,5 dag wel kunnen. Gaat het alleen om het chassis of gaat het om de koets?
Heb eventueel wel de beschikking over laskennis en lasapparaat en ruimte.
<b>Cheers Bowy</b>
<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Re: achterbalk RR vervangen: hellup
Bowy,
het gaat alleen om de koets, het chassis is wel roestig, maar keihard. Het zou wel het moment zijn om dat roestwerend te behandelen denk ik overigens.
Je hebt beschikking over kennis, apparaat en ruimte, dus je zou eventueel deze klus met me willen aanpakken?
Dat zou super zijn! Dan bel ik je binnenkort es even.
DuRRk
het gaat alleen om de koets, het chassis is wel roestig, maar keihard. Het zou wel het moment zijn om dat roestwerend te behandelen denk ik overigens.
Je hebt beschikking over kennis, apparaat en ruimte, dus je zou eventueel deze klus met me willen aanpakken?
Dat zou super zijn! Dan bel ik je binnenkort es even.
DuRRk