Wie o wie help Aad aan Koffie
Wie o wie help Aad aan Koffie
Onze grote wandelende encyclopedy Aad is zijn motor aan het vervangen.
Aad heeft zeer zware ontwenning verschijnselen, er is geen koffie.
Dus op naar z'n sleuteladres (weet je wel die ? 5000 voor een bak koffie vraagt).
Neem koffie mee!!!!!!!!!
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Aad heeft zeer zware ontwenning verschijnselen, er is geen koffie.
Dus op naar z'n sleuteladres (weet je wel die ? 5000 voor een bak koffie vraagt).
Neem koffie mee!!!!!!!!!
Re: Wie o wie help Aad aan Koffie, wanneer is Aad daar ?
Koffie te over,
en een warm hart voor Aad!
Maar wanneer is onze Aad daar ?
Groet
en een warm hart voor Aad!
Maar wanneer is onze Aad daar ?
Groet
Kweet niet maar hij schreef eerder ik hoop vrijdag klaar te zijn.
Re: Wie o wie help Aad aan Koffie
Ola Aad!!!
Als ik wat voor je kan doen, ff op je vrouw passen of zo, laat het me weten!
Doe je vanavond nog ff verslag van de operatie?
Adios Henk. (rijdende dokter)
Als ik wat voor je kan doen, ff op je vrouw passen of zo, laat het me weten!
Doe je vanavond nog ff verslag van de operatie?
Adios Henk. (rijdende dokter)
Ik zal het hem vragen, morgen kan ik wel de koffie corvee op me nemen !
Groet
Groet
Ola hombres!
Volgens mij slikt Aad Bolletjes uit de Boom! ra ra
Kan iemand hem tot vrijdag een laptop met internet verbinding ter beschikking stellen, het liefst met een webcam erbij!
Adios Henk.
Volgens mij slikt Aad Bolletjes uit de Boom! ra ra
Kan iemand hem tot vrijdag een laptop met internet verbinding ter beschikking stellen, het liefst met een webcam erbij!
Adios Henk.
Je kunt rustig bij hun langs gaan want met een schoothondje van 68 kilo kom je niet ver.
Theo Kaufmann/Disco
P.S. een laptop met webcam hebben we niet maar wel een digicamera.
Zeg wanneer je er ook bent en trek dan je goeie rokje aan dan zet ik je wel op het prikbord
Daniëlla
Theo Kaufmann/Disco
P.S. een laptop met webcam hebben we niet maar wel een digicamera.
Zeg wanneer je er ook bent en trek dan je goeie rokje aan dan zet ik je wel op het prikbord
Daniëlla
Ik ben positieve stralen naar Aad aan het zenden via mijn luidsprekers.
Ik heb een potje motorolie voor de linker luidspreker gezet nadat ik het heb ingestraald. Ik riep iets van Jolanda ofzo en ineens begon de olie te trillen.
Ik denk nu dat de olie door de planeet josuja gezegend is en dat deze nu door de ether naar Aad gaat opdat hij gesmeerder kan werken
Ik roep hoelahoelahoela hoep en klaar is ik.
Mag ik ff vange??
joJANda
Sterkte Aad, en als je wil bellen voor ondersteuning, draai of druk NIET mijn nummer want helaas zal tinkelbell nooit meer strooien.
Ik heb een potje motorolie voor de linker luidspreker gezet nadat ik het heb ingestraald. Ik riep iets van Jolanda ofzo en ineens begon de olie te trillen.
Ik denk nu dat de olie door de planeet josuja gezegend is en dat deze nu door de ether naar Aad gaat opdat hij gesmeerder kan werken
Ik roep hoelahoelahoela hoep en klaar is ik.
Mag ik ff vange??
joJANda
Sterkte Aad, en als je wil bellen voor ondersteuning, draai of druk NIET mijn nummer want helaas zal tinkelbell nooit meer strooien.
Re: Even geen tijd voor Koffie!!
Ja, ik hoor het alweer, het hoge woord is er uit.
Weet je, als je zo aan het sleutelen bent gaat dat niet zo goed samen met koffie drinken.
Of je koffie wordt koud omdat je geen tijd hebt om hem op te drinken, of je stoot hem om omdat hij in de weg staat, of je komt niet aan sleutelen toe omdat je staat koffie te leutelen.
Maar ik zal even verslag doen van de stand van zaken.
Tinkerbell staat op het moment droevig in het miezerregentje zonder hart, de benzineslurper is er uit, het chassis is weer voorzien van rubben asvangers aan de voorzijde, de benzine tank is leeg, de nieuwe (ex-leger diesel-)motor is gearriveerd.
De planning voor morgen is de nieuwe dieselmotor te laten proefdraaien buiten Tinkerbell (kan ze alvast aan de lucht wennen en even snuiven).
Vervolgens moet de motor omgebouwd worden naar de civiele versie (dus dynamo en startmotor vervangen).
Daarna alle leidingen trekken die noodzakelijk zijn voor een diesel motor.
Tot slot een open hartoperatie om Tinkerbell te voorzien van een sterk kloppende diesel.
Ik zit inmiddels, zonder afkick verschijnselen, aan een heerlijk dampend bakkie zwarte koffie.
Wat is het leven toch mooi, steun op het prikbord, zwarte handen, de serene geur van afgewerkte smeerolie en een heerlijk bakkie koffie met een shaggie avn de weduwe.
Aad Koene, even zonder LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
PS nog een leuke anekdote: vanmiddag belde Bowy naar Ron, Ron neemt de telefoon op en hoort dat het Bowy en vraagt vervolgens: Ja, wie wil je nou aan de telefoon? Mij of Tinkerbell?
Weet je, als je zo aan het sleutelen bent gaat dat niet zo goed samen met koffie drinken.
Of je koffie wordt koud omdat je geen tijd hebt om hem op te drinken, of je stoot hem om omdat hij in de weg staat, of je komt niet aan sleutelen toe omdat je staat koffie te leutelen.
Maar ik zal even verslag doen van de stand van zaken.
Tinkerbell staat op het moment droevig in het miezerregentje zonder hart, de benzineslurper is er uit, het chassis is weer voorzien van rubben asvangers aan de voorzijde, de benzine tank is leeg, de nieuwe (ex-leger diesel-)motor is gearriveerd.
De planning voor morgen is de nieuwe dieselmotor te laten proefdraaien buiten Tinkerbell (kan ze alvast aan de lucht wennen en even snuiven).
Vervolgens moet de motor omgebouwd worden naar de civiele versie (dus dynamo en startmotor vervangen).
Daarna alle leidingen trekken die noodzakelijk zijn voor een diesel motor.
Tot slot een open hartoperatie om Tinkerbell te voorzien van een sterk kloppende diesel.
Ik zit inmiddels, zonder afkick verschijnselen, aan een heerlijk dampend bakkie zwarte koffie.
Wat is het leven toch mooi, steun op het prikbord, zwarte handen, de serene geur van afgewerkte smeerolie en een heerlijk bakkie koffie met een shaggie avn de weduwe.
Aad Koene, even zonder LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
PS nog een leuke anekdote: vanmiddag belde Bowy naar Ron, Ron neemt de telefoon op en hoort dat het Bowy en vraagt vervolgens: Ja, wie wil je nou aan de telefoon? Mij of Tinkerbell?
Van dit soort gesleutel kan ik alleen nog maar dromen... 
Ik ga er morgen ook maar eens onder liggen omdat ik toch wel erg veel olie op de staat vond onder de versnellingsbak. En eens even orienteren waar ik allemaal moet wezen om de olie peil(en) te controleren. Dit is dus alleen nog een theorie cursus met een beetje praktijk.
Maar de koffiezetter is al wel aangesloten op de 24 volt en pruttelt al goed. Tja en toch vindt ik thee lekkerder.....
Sleutel ze Aad
Martin
Military Land Rover half-ton SIII Diesel FFR

Ik ga er morgen ook maar eens onder liggen omdat ik toch wel erg veel olie op de staat vond onder de versnellingsbak. En eens even orienteren waar ik allemaal moet wezen om de olie peil(en) te controleren. Dit is dus alleen nog een theorie cursus met een beetje praktijk.
Maar de koffiezetter is al wel aangesloten op de 24 volt en pruttelt al goed. Tja en toch vindt ik thee lekkerder.....
Sleutel ze Aad

Martin
Military Land Rover half-ton SIII Diesel FFR
Martin,
Je kunt hem natuurlijk ook laten pruttelen zonder koffie en een theezakje inhangen!
succes met de speurtocht naar nippeltjes, moertjes en vulpiefjes.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", inmiddels niet meer aan de koffie
Je kunt hem natuurlijk ook laten pruttelen zonder koffie en een theezakje inhangen!
succes met de speurtocht naar nippeltjes, moertjes en vulpiefjes.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell", inmiddels niet meer aan de koffie
Hee Aad,
Goed om te horen dat het mooi opschiet, ik moet eerlijk zeggen ik was ook wel verbaasd om dat te horen uit Ron zijn mond, maar helaas ik had alleen vragen voor Ron......
Sterkte de komende dagten en ik hoop voor je dat het weer een beetje meezit!
Groetjes Bowy
Goed om te horen dat het mooi opschiet, ik moet eerlijk zeggen ik was ook wel verbaasd om dat te horen uit Ron zijn mond, maar helaas ik had alleen vragen voor Ron......
Sterkte de komende dagten en ik hoop voor je dat het weer een beetje meezit!
Groetjes Bowy
Aad,
Dat is ook de bedoeling.. kan ie thee en koffie zetten
Gelukkig staan er in de manual pijlen bij de nippels en vuldoppen... nu hoop ik dat die pijlen er onder de auto ook zitten ik heb nog niet veel in de modder gereden dus ze zullen er nog niet afgespoeld kunnen zijn.. maar ja na 26 jaar kan de lijm uitdrogen waar de pijlen mee vast zitten en dan kunnen er wel een paar afgevallen zijn. kortom ik hoop dat ik nog wat van die pijlen onder mijn auto kan vinden
Maakt het wel makkelijker. En dat ze ook nog rood van kleur zijn.
Groet,
Martin
MLRHTSIIIDFFR (zo dat is minder typ werk) opweg naar bed
weltrusten allen
Dat is ook de bedoeling.. kan ie thee en koffie zetten

Gelukkig staan er in de manual pijlen bij de nippels en vuldoppen... nu hoop ik dat die pijlen er onder de auto ook zitten ik heb nog niet veel in de modder gereden dus ze zullen er nog niet afgespoeld kunnen zijn.. maar ja na 26 jaar kan de lijm uitdrogen waar de pijlen mee vast zitten en dan kunnen er wel een paar afgevallen zijn. kortom ik hoop dat ik nog wat van die pijlen onder mijn auto kan vinden

Groet,
Martin
MLRHTSIIIDFFR (zo dat is minder typ werk) opweg naar bed
weltrusten allen
Bowy,
Ron heeft nog twee bandjes staan die wel interessant voor jou lijken.
Diameter ongeveer 1,50 meter.
Wat het weer betreft: de verwachtingen zien er niet zo goed uit, maar vandaag viel het ook mee, dus wie weet.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ron heeft nog twee bandjes staan die wel interessant voor jou lijken.
Diameter ongeveer 1,50 meter.
Wat het weer betreft: de verwachtingen zien er niet zo goed uit, maar vandaag viel het ook mee, dus wie weet.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Hee Aad,
zoals je waarschijnlijk op mijn site wel gezien hebt gaan die nog net even niet passen, maar wie weet in de toekomst, ik heb nl nu ook de auto om de banden heen gebouwd.....
Doe Ron de groeten van me!
Welterusten!
Bowy
zoals je waarschijnlijk op mijn site wel gezien hebt gaan die nog net even niet passen, maar wie weet in de toekomst, ik heb nl nu ook de auto om de banden heen gebouwd.....
Doe Ron de groeten van me!
Welterusten!
Bowy
Ola Jan!
Volgens mij drink jij niet alleen koffie in een koffieshop of verzin je dit puur natuur.
Volgens mij wordt jij regiseur in de eerste prikboarderliners film The Shining!
Die gaat over een man die altijd bezig is zijn auto te laten glansen en "shinen" omdat dat hem toegang geeft tot het spirituele deel van zijn ziel. In de loop der tijd heeft hij allerlei bovennatuurlijke ervaringen gehad. Dit mede door het feit dat.......
wie volgt?
Adios Henk
Volgens mij drink jij niet alleen koffie in een koffieshop of verzin je dit puur natuur.
Volgens mij wordt jij regiseur in de eerste prikboarderliners film The Shining!
Die gaat over een man die altijd bezig is zijn auto te laten glansen en "shinen" omdat dat hem toegang geeft tot het spirituele deel van zijn ziel. In de loop der tijd heeft hij allerlei bovennatuurlijke ervaringen gehad. Dit mede door het feit dat.......
wie volgt?
Adios Henk
Aloha Henk, hou het maar op pure verzinsels, want 20.34uur is een pietsie overtrokken voor de nodige shaggies met prikjes en pilletjes.
Misschien is er een bolletje geknapt, maar dat zal ik op Schiphol laten bekijken onder de macroscoop.
JoJANdi
Oveigens zijn er bij mij wel gelijkenissen aan Jack N. van The Shining maar dat is uitsluitend in de vroege ochtend.
Kan ik daar wat mee doen dan in deze prille carriere??
Misschien is er een bolletje geknapt, maar dat zal ik op Schiphol laten bekijken onder de macroscoop.
JoJANdi
Oveigens zijn er bij mij wel gelijkenissen aan Jack N. van The Shining maar dat is uitsluitend in de vroege ochtend.
Kan ik daar wat mee doen dan in deze prille carriere??