Robb wat nu ???
Robb wat nu ???
He Robb
Ik schrik er van
wat zie ik nu op de paginamarkt
echt waar man ????
Groet
Iris
Nipper the red 90
Ik schrik er van
wat zie ik nu op de paginamarkt
echt waar man ????
Groet
Iris
Nipper the red 90
Re: Robb wat nu ???
Landrover weg? da's toch wel zonde ja, volgens mij genoot jij en je gezin toch geweldig van die auto. Optie:goedkoop dieseltje voor de vele kilometers, en een V8 voor moeder als 2e auto
Groeten Rob, hopelijk niet voor het laatst........
Groeten Rob, hopelijk niet voor het laatst........
EST MODUS IN REBUS, SUNT CERTI DENIQUE FINES
Ja, Robb, om met jouw woorden maar eens te spreken :
EST MODUS IN REBUS, SUNT CERTI DENIQUE FINES

Kom zeer binnenkort toch maar weer eens bij je langs.

Groetjes,
Arie
Het is niet zo gek als het lijkt hoor, vergis jullie niet. Ik wil een klein tuutje voor naar het werk op en neer en een series voor erbij (v8 ofzo, dan kan ik de wwonwagen ook nog lekker verplaatsen.)
Jullie zijn niet zomaar van me af.
Maar 4000 liter diesel op jaarbasis én dan ook nog 147 wegenbelasting per maand, dan komt het geheel al gauw op zo`n 5 a 600 euri per maand ???
en dát is toch wel geld zou ik zeggen....toch?
Nou zit ik niet op een schopstoel hoor, het is nog betaalbaar maar toch. Ik zou het liefst naar de situatie toegaan zoals hierboven beschreven klein ttutje en series ernaast.
Robb
Jullie zijn niet zomaar van me af.
Maar 4000 liter diesel op jaarbasis én dan ook nog 147 wegenbelasting per maand, dan komt het geheel al gauw op zo`n 5 a 600 euri per maand ???

Nou zit ik niet op een schopstoel hoor, het is nog betaalbaar maar toch. Ik zou het liefst naar de situatie toegaan zoals hierboven beschreven klein ttutje en series ernaast.
Robb
Dan wordt het vast zoiets als die van Remco met een heerlijke V8
Ik was gewoon ff geschrokken ik weet hoe gek je bent met de disco maar ik weet natuurlijk ook dat je er al langer mee bezig bent
En je hebt volkomen gelijk
Maar een mooie Series daar kan niets tegen op hoor dat zijn de echte LR
Groetjes
iris
Nipper the red 90
Ik was gewoon ff geschrokken ik weet hoe gek je bent met de disco maar ik weet natuurlijk ook dat je er al langer mee bezig bent
En je hebt volkomen gelijk
Maar een mooie Series daar kan niets tegen op hoor dat zijn de echte LR
Groetjes
iris
Nipper the red 90