Nieuwe Update site Serious IIA
Nieuwe Update site Serious IIA
Hoi Allemaal,
Ik heb foto's op mijn site gezet van Serious IIa, in de staat waarin hij nu verkeert....
Groet Bowy
ps verder de hele site weer ge-update
[members.lycos.nl]
Ik heb foto's op mijn site gezet van Serious IIa, in de staat waarin hij nu verkeert....
Groet Bowy
ps verder de hele site weer ge-update
[members.lycos.nl]
Re: Nieuwe Update site Serious IIA
Ook ff reclame maken voor me site [landrover.mine.nu]
Maar bowy je bezoekersteller is niet echt betrouwbaar hihi elke refresh is een bezoeker dus klopt niet echt.
Suc6 verder met serieus IIA
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Maar bowy je bezoekersteller is niet echt betrouwbaar hihi elke refresh is een bezoeker dus klopt niet echt.
Suc6 verder met serieus IIA
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
ziet er behoorlijk heftig uit Bowy
keep up the good work
groetjes
Aad
keep up the good work
groetjes
Aad
ziet er goed uit Bowy, nu nog kijken hoe het rijd!!!
Groetjes Jorrit
Groetjes Jorrit
Hee Martijn ,
Ik zag dat je alweer meer foto's had geplaatst, je komt alweer een stapje dichter bij de montage fase zie ik!!! Ga zo door!
Groet Bowy
Ik zag dat je alweer meer foto's had geplaatst, je komt alweer een stapje dichter bij de montage fase zie ik!!! Ga zo door!
Groet Bowy
Hee Jorrit,
Ben daar ook zelf errrrrrruuug benieuwd naar! Hoop het zondag te weten!
Groet Bowy
Ben daar ook zelf errrrrrruuug benieuwd naar! Hoop het zondag te weten!
Groet Bowy
Moest vanmiddag al glimlachen toen er 1 parabool bij mij onder zat,
maar jouw veerschommels zijn echt KRUWWEL !!
Arie
maar jouw veerschommels zijn echt KRUWWEL !!
Arie
Re: Gon2Far site
Hoi Allemaal,
Ik wou even met jullie delen, dat naar aanleiding van mijn project/site ik gevraagd ben door Nigel van Gon2Far suspension designs om mijn stuk met foto's beschikbaar te stellen voor zijn site.
Ik vindt het echt super dat er zo positief gereageerd vanuit engeland (het land van de landrover (kennis) ) op mijn project.
Mocht je geintresseerd zijn in het verhogen van een series landrover, kijk dan eens op de site van :
[www.gon2far.co.uk]
Ik hoop dat mijn stuk er met een week of twee op zal staan.
Groet Bowy
Ik wou even met jullie delen, dat naar aanleiding van mijn project/site ik gevraagd ben door Nigel van Gon2Far suspension designs om mijn stuk met foto's beschikbaar te stellen voor zijn site.
Ik vindt het echt super dat er zo positief gereageerd vanuit engeland (het land van de landrover (kennis) ) op mijn project.
Mocht je geintresseerd zijn in het verhogen van een series landrover, kijk dan eens op de site van :
[www.gon2far.co.uk]
Ik hoop dat mijn stuk er met een week of twee op zal staan.
Groet Bowy
Hoi Bowy,
Deze Landrover met kenteken US-00-66 uit 1965 komt mij zeer bekend voor. Ik heb er 10 jaar in rond gereden en veel lol mee gehad, alvorens ik besloot een poging tot opknappen te wagen. Helaas is dit project toen mislukt het chasis was totaal verot en heb de ik auto in 1995 in honderden onderdelen verkocht aan een bedrijf in Coevorden. Legergroen was deze. Ik had de motor al voorzien van nieuwe zuigerveren, lagers e.t.c. N.B. er zit nog ergen een bout in het koelwater gedeelte van de cilinderkop. De olielekage bij de voorste krukaskering moest ik nog verhelpen, ik heb nog wel ergens de oliekeringen liggen. Heb je deze auto in brokstukken gekocht. Ik heb ook nog het originele handboek van deze auto, met de gebruiksaanwijzing. Als je me je adres geeft zal ik je dit wel opsturen.
Groeten
Edgar
Deze Landrover met kenteken US-00-66 uit 1965 komt mij zeer bekend voor. Ik heb er 10 jaar in rond gereden en veel lol mee gehad, alvorens ik besloot een poging tot opknappen te wagen. Helaas is dit project toen mislukt het chasis was totaal verot en heb de ik auto in 1995 in honderden onderdelen verkocht aan een bedrijf in Coevorden. Legergroen was deze. Ik had de motor al voorzien van nieuwe zuigerveren, lagers e.t.c. N.B. er zit nog ergen een bout in het koelwater gedeelte van de cilinderkop. De olielekage bij de voorste krukaskering moest ik nog verhelpen, ik heb nog wel ergens de oliekeringen liggen. Heb je deze auto in brokstukken gekocht. Ik heb ook nog het originele handboek van deze auto, met de gebruiksaanwijzing. Als je me je adres geeft zal ik je dit wel opsturen.
Groeten
Edgar
Hoi Edgar,
Wat ontzettend leuk zo'n reactie!! Ik ben echt stomverbaasd dat dit soort dingen nog mogelijk zijn. Ik heb je even gemaild met nog wat vragen en antwoorden.
Groet Bowy
Wat ontzettend leuk zo'n reactie!! Ik ben echt stomverbaasd dat dit soort dingen nog mogelijk zijn. Ik heb je even gemaild met nog wat vragen en antwoorden.
Groet Bowy
Altijd leuk te weten dat de vorige eigenaar(s) van jouw auto ook meelezen op dit medium. In mijn smoelverhaal heb ik een poging gedaan de opvolgende eigenaars van mijn larootjes te traceren, toch een beetje nieuwsgierig geworden hoe ze verder zijn opgevoed. Niet gelukt dus, jammer. Het betreft de LWtjes met kenteken BS-57-LZ en 78-VB-67. Ik hoop dat ze niet op het 'verkeerde pad' zijn gekomen...