LR 110

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
GJB

LR 110

Bericht door GJB »

Wie heeft er tips bij het kopen van een LR110 CSW td5? Waar moet ik op letten, wat zijn zwakke punten, etc. En hoe rijdt het eigenlijk (off road geloof ik wel, maar hoe doet ie het op het asfalt?)
La Gomera

Re: LR 110

Bericht door La Gomera »

Ola GJB!

Ik heb zelf een 110HTtd5 en ben er zeer goed over te spreken, helaas kan ik het niet vergelijken met andere landrovers want dit is mijn eerste. We zijn verleden jaar 3 maanden met de auto op reis geweest door Europa en Marocco dus hebben zowel asfalt, terrein en woestijn gereden en heb geen problemen gehad. Op asfalt is het een hele brave rustige auto en is er redelijk sportief mee te rijden afhankelijk van je bandenkeuze. Het geluid in de auto is zeker acceptabel te noemen er zijn zelfs nog vele verbeteringen mogelijk! Zelf rijd ik met mud banden en die zijn uiteraard door het grove profiel wat lawaaierig maar bij 100 km pu prima te doen. Je kan altijd de muziek nog harder zetten! Je kan een afspraak maken bij een landrover experience center voor een proefrit of al je het leuk vind rij je maar eens met mij mee.
Zwakke punten: zoals bij iedere landrover zul je je wel eens op het hoofd krabben maar dat hoort bij het virus wat overigens lang niet zo erg is als vele je doen geloven. Vergeet niet dat de nieuwere types wat verder doorontwikkeld zijn dan de oude.

Adios Henk.
Plaats reactie