Soms is het handig als je een auteur apart een mail kan zende d.m.v. op auteur te klikken
Ik merk steeds vaker dat dat op een of andere manier niet kan???
Is er iets uitgezet of is het E-mailadres niet ingevuld??
Zie spelregels
Jan@trigonbv.nl
auteurs opgelet:
Re: auteurs opgelet:
Het is juist de bedoeling van een "nieuwsgroep" dat je je ervaringen/vragen/opmerkingen deelt.
Zo kan iedereen ervan leren.
Groet
Zo kan iedereen ervan leren.
Groet
Ja maar sommig onzinnig gezwets of afhandeling van verkoop kan volgens mij prima via de mail oftewel off-list. Dus volgens mij een terechte opmerking van Jan!
Groet bowy
Groet bowy
De e-mail link bij auteur werkt alleen als deze onderstreept is.
Dit gebeurt automatisch als de maker van het bericht een geldig e-mailadres invult.
Is het adres niet compleet wordt de link niet gemaakt en verschijnt ook de streep niet.
Vragen stellen, opmerkingen maken en informatie delen horen naar mijn idee op het prikbord evenals te koop aanbiedingen.
De werkelijke afhandeling en strikt persoonlijke berichten kunnen uiteraard buiten het prikboord om.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Dit gebeurt automatisch als de maker van het bericht een geldig e-mailadres invult.
Is het adres niet compleet wordt de link niet gemaakt en verschijnt ook de streep niet.
Vragen stellen, opmerkingen maken en informatie delen horen naar mijn idee op het prikbord evenals te koop aanbiedingen.
De werkelijke afhandeling en strikt persoonlijke berichten kunnen uiteraard buiten het prikboord om.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Aad Koene mailde:
En daar heb je, en jij ook Bowy, groot gelijk mee.
Groet
En daar heb je, en jij ook Bowy, groot gelijk mee.
Groet