range rover
Re: range rover
Yesss, ik kan eindelijk iemand een zinnig antwoord geven op zijn vraag omdat het eindelijk is geen technische vraag is.
Gewicht ca 1800 kg en het verbruik afhankelijk van jouw rijstijl mag je helaas uitgaan van 1:4 of 1:5
Ik hoop dat je niet te erg teleurgesteld bent want ik zou het fijn vinden als er weer een naamgenoot met zo'n mooie auto zal gaan rijden.
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Jan Moesman No Mud
Gewicht ca 1800 kg en het verbruik afhankelijk van jouw rijstijl mag je helaas uitgaan van 1:4 of 1:5
Ik hoop dat je niet te erg teleurgesteld bent want ik zou het fijn vinden als er weer een naamgenoot met zo'n mooie auto zal gaan rijden.
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Jan Moesman No Mud
Nou die van mij loopt altijd 1:6.5 bij toch een redelijke rijstijl!!
Op en neer naar de Alpen zelfs 1:7.5 gehaald?Constant 130 per uur.
Toch netjes voor zo'n masjien.Jan schreef:
>
Op en neer naar de Alpen zelfs 1:7.5 gehaald?Constant 130 per uur.
Toch netjes voor zo'n masjien.Jan schreef:
>
Ik moet bekennen dat ik heel veel korte stukjes rijdt, dat wel
Jan Moesman
Jan Moesman
heren alvast hartelijk dank krijg er steeds meer zin in, misschien ook nog tips over verzekerings-premie??? en waar op letten bij aankoop
Goedemorgen Jan,
Als je wil, en je meldt je woonplaats of de plaats waar een auto te koop staat dan is er altijd iemand bereidt om met je mee te gaan.
Kijk ook voordat je gaat speuren op de hompage van Jurjen Brouwer voor een alvast "voor"selectie omdat je daar wat resultaten kan lezen van mensen met goede of minder goede ervaringen van de desbetreffende verkopers.
Verzekerd is mijn auto bij Pronker Assurantiën in Diemen en er schijn ook een goed bedrijf te zitten in Baarn.
Jan Moesman Huizen
Als je wil, en je meldt je woonplaats of de plaats waar een auto te koop staat dan is er altijd iemand bereidt om met je mee te gaan.
Kijk ook voordat je gaat speuren op de hompage van Jurjen Brouwer voor een alvast "voor"selectie omdat je daar wat resultaten kan lezen van mensen met goede of minder goede ervaringen van de desbetreffende verkopers.
Verzekerd is mijn auto bij Pronker Assurantiën in Diemen en er schijn ook een goed bedrijf te zitten in Baarn.
Jan Moesman Huizen
hoi jan,
Die van mij is dan wel uit ' 85 maar het verbruik is 1:3 ( op gas dan wel ).
Op benzine is het ongeveer 1:4/1:5.
Voor de verzekering ben ik naar de Wiggers Groep gegaan en dat kost me 181 euro per jaar.
Let wel dit is een hobbyauto tarief met een max. kilometers van 7500 per jaar.
succes verder
gilco
Die van mij is dan wel uit ' 85 maar het verbruik is 1:3 ( op gas dan wel ).
Op benzine is het ongeveer 1:4/1:5.
Voor de verzekering ben ik naar de Wiggers Groep gegaan en dat kost me 181 euro per jaar.
Let wel dit is een hobbyauto tarief met een max. kilometers van 7500 per jaar.
succes verder
gilco
nou de eerste RR die 1800kg weegt moet nog uitgevonden worden(misschien de 1e van 1970) maar je moet toch echt rekening houden met een gewicht van 1950KG +/- 25kg
Rangie
Rangie