ik verveel me dood
ik verveel me dood
ik zit op mn werk maar er is geen z*k te doen, en ik ben maar helemaal alleen!!
Zielig he?
Zielig he?
Re: ik verveel me dood
ja maar op dn duur heb je dat ook wel een beetje gehad
had ik mn laro maar bij me dan had ik m vast kunnen gaan schuren
had ik mn laro maar bij me dan had ik m vast kunnen gaan schuren
Da,s @!#$, dan maar proberen om vraagstukken van anderen hier op de prikpagina op te lossen, hebt nu mooi de tijd om op zoek te gaan.
als ik genoeg kennis had zou ik dat zeker doen. Hoewel ik soms wel wat kan antwoorden.Maar ik zit hier meer om iets van jullie "wijsneuzen" op te steken
Ik zal je voor morgen als je je misschien weer verveeld wat werk zenden.... ik heb het druk zat vandaag... en veel naar morgen moeten doorschuifen.
Martin
Martin
Hallo mensen gooi dan op z'n minst wat technische laro termen er doorheen.
nah daar gan we dan,dus Paul je mist de geur van de antivries, je mijmerd bij het voorbij stuiteren van S3, je internet vinger typt volautomatisch landrover.
Er staat het zelfde maar zal een aantal mensen iets minder kwetsen.
Hier sluit deze druk bezig zijnde hydroliekolie snuivende discorijder zoekend naar een minescuul lekje(in het stuurhuis) af.
Groeten Theo kaufmann/Disco
nah daar gan we dan,dus Paul je mist de geur van de antivries, je mijmerd bij het voorbij stuiteren van S3, je internet vinger typt volautomatisch landrover.
Er staat het zelfde maar zal een aantal mensen iets minder kwetsen.
Hier sluit deze druk bezig zijnde hydroliekolie snuivende discorijder zoekend naar een minescuul lekje(in het stuurhuis) af.
dank voor jullie reacties,
ik heb om 14.00 uur maar gewoon vrijgenomen en heb dus toch nog het een en ander kunnen doen:-)
groeten Paul
ik heb om 14.00 uur maar gewoon vrijgenomen en heb dus toch nog het een en ander kunnen doen:-)
groeten Paul
Sonde breektie ut af.
bijna halve pagina gezwam
bijna halve pagina gezwam
Had ie maar het smoelenboek ingevuld, was een betere tijdsbesteding dan ik heb niets te doen.
Je had een hele hoop letters kunnen typen en vooral zeggen wat je normaal gesproken zou moeten doen.
Iedereen heeft namelijk ook soortemet omschreven waar hij of zij de brandstof mee verdiend.
Mocht je Paul morgen weer jezelf vervelen,
Type dan je doopceel en ren naar buiten voor een foto, zet van mijn part de gepoetste Laro van je collega op het smoelenboek.
Doe alsof je druk bent.
Jan Moesman
Je had een hele hoop letters kunnen typen en vooral zeggen wat je normaal gesproken zou moeten doen.
Iedereen heeft namelijk ook soortemet omschreven waar hij of zij de brandstof mee verdiend.
Mocht je Paul morgen weer jezelf vervelen,
Type dan je doopceel en ren naar buiten voor een foto, zet van mijn part de gepoetste Laro van je collega op het smoelenboek.
Doe alsof je druk bent.
Jan Moesman