hoi mensen
ik wilde wat vragen , wil ook graag een landrover maar dan een discovery
heb er al veel gezien . maar nog niet een waar ik een fijn gevoel bij had
kan mij iemand vertellen of je wel een fijn gevoel hebt als je er een wil
of krijg je dat pas als je er een koopt
nou kan mij nog iemand vertellen waar ik echt op moet letten als ik een discovery koop
bedankt alvast en ik hoop dat ik ook bij de blije landrovers rijders mag horen
groete van piet
beginner
Re: beginner
hoi beginner ik weet niet waar je woont maar kijk eens bij www.rangeroverrecycling
.nl heeft vaak leuke auto,s staan je betaald beduidend dan bij een dealer minder maar daarom worden ze ook nie opgepoetst wat je ziet krijg je ook succes
.nl heeft vaak leuke auto,s staan je betaald beduidend dan bij een dealer minder maar daarom worden ze ook nie opgepoetst wat je ziet krijg je ook succes
Piet de eerste disco zette in 1989 z'n bandjes op deze met achtereenvolgend 200tdi,300tdi,td5, 3,5benzine en 3,9benzine.
Wat wil je van zo'n wagen, geel/grijs kenteken, alleen maar voor op de weg of inde bagger geheel standaard of opgebouwd.
Een disco heeft de zelde aandachtpunten die iedre laro heeft: het chassie en bulfhead voor de rest willen er onder de stikkersnog wellis wat schade aan het aliminium zitten(electrolitiche reatie met het bevestigingsijzer).
Ik kan jou niet vertellen wat voor jou een goede auto is kijk goed rond een disco 1 is er al voor +/- € 3500 maar er zijn er ook voor € 9500 die meer kilometers op de teller hebben (dit is mij een volkomen raadsel).
Kijk voor een betrouwbaar bedrijf, roep de hulp in van een medeprikboarder er is er wellicht een bij jouw inde buurt.
Groeten Theo kaufmann/Disco
Wat wil je van zo'n wagen, geel/grijs kenteken, alleen maar voor op de weg of inde bagger geheel standaard of opgebouwd.
Een disco heeft de zelde aandachtpunten die iedre laro heeft: het chassie en bulfhead voor de rest willen er onder de stikkersnog wellis wat schade aan het aliminium zitten(electrolitiche reatie met het bevestigingsijzer).
Ik kan jou niet vertellen wat voor jou een goede auto is kijk goed rond een disco 1 is er al voor +/- € 3500 maar er zijn er ook voor € 9500 die meer kilometers op de teller hebben (dit is mij een volkomen raadsel).
Kijk voor een betrouwbaar bedrijf, roep de hulp in van een medeprikboarder er is er wellicht een bij jouw inde buurt.
Groeten Theo kaufmann/Disco
Ik heb er een te koop, is misschien wel wat voor je.
Bouwjaar ' 95 , 3.9i LPG inbouw, 152.000 km, dealeronderhouden plus boekjes
enz., enz.
Ik vraag er € 9500,- voor.
Ben
035-6231372
Bouwjaar ' 95 , 3.9i LPG inbouw, 152.000 km, dealeronderhouden plus boekjes
enz., enz.
Ik vraag er € 9500,- voor.
Ben
035-6231372