Aan modderen
Aan modderen
Ben morgen in Amsterdam weer eens wat modder aan het omwoelen met m'n Lightweight. (vorst schijnt uit de grond te zijn)
Nog meer mensen die in de buurt zijn?
Groet, Jan F.
Nog meer mensen die in de buurt zijn?
Groet, Jan F.
Batsen in de Drentse Bossen
Jan,
Ik ga batsen in de Drentse Bossen met de defenderclub....'t zal inderdaad leuk worden nu de vorst uit de grond is.
veel drekplezier toegewenst!
Durk
Ik ga batsen in de Drentse Bossen met de defenderclub....'t zal inderdaad leuk worden nu de vorst uit de grond is.
veel drekplezier toegewenst!
Durk
Re: Batsen in de Drentse Bossen
En minder glad! de laatste keer was alleen de toplaag ontdooit en het regende!
Groet, Jan F.
Groet, Jan F.
Hee Druk,
Met nieuwe uitlaat en spruitstuk?
Groet Bowy
Met nieuwe uitlaat en spruitstuk?
Groet Bowy
Re: Aan modderen
Nee ik ga op walcheren gewoon wat verhard rijden en misschien stukje strand achter de schaarse touristen aan...haha En mijn 24V koffiezetter uittesten 
Dus dadelijk zit ik voor de deur in mijn auto koffie te zetten....
Martin
Military Land Rover half-ton SIII FFR

Dus dadelijk zit ik voor de deur in mijn auto koffie te zetten....
Martin
Military Land Rover half-ton SIII FFR
Durk,
Kan ik jou gezien hebben op het off-road terrein.
Anton (Blauwe 90/ blauwe walm)
Kan ik jou gezien hebben op het off-road terrein.
Anton (Blauwe 90/ blauwe walm)
He Anton,
Stond jij daar in die modderplas vast met de uitlaat net op de waterlijn....hij stond me daar een partijtje blauw te puffen!!
JA dan stond ik daar ook, ik heb die witte series III twee maal achteruit moeten lostrekken omdat ie met wegbandjes de drek in reed...
uiteindelijk ben ik maar achteruit vertrokken richting catering....
ben je nog goed losgekomen?
Durk
Stond jij daar in die modderplas vast met de uitlaat net op de waterlijn....hij stond me daar een partijtje blauw te puffen!!
JA dan stond ik daar ook, ik heb die witte series III twee maal achteruit moeten lostrekken omdat ie met wegbandjes de drek in reed...
uiteindelijk ben ik maar achteruit vertrokken richting catering....
ben je nog goed losgekomen?
Durk
Bowy,
Nee nog neit met de andere uitlaat en spruitstuk, de oude knalpot was professorisch dichtgelast, hij sist nu een beetje, maar is gisteren ook de hele dag gloeiend heet geweest.
't spruitstuk was ook professorisch gemaakt, ik zou wachten tot m'n startmotor er is, maar dat gaat helaas niet door, dus ik heb elders op 't forum al een posting gedaan voor een startmotor voor m'n benzine motor.
Dan kan ik mooi alles in een keer doen, voor de startmotor moet ik de uitlaat toch al loshebben van 't spruitstuk...
drukkeDurk
Nee nog neit met de andere uitlaat en spruitstuk, de oude knalpot was professorisch dichtgelast, hij sist nu een beetje, maar is gisteren ook de hele dag gloeiend heet geweest.
't spruitstuk was ook professorisch gemaakt, ik zou wachten tot m'n startmotor er is, maar dat gaat helaas niet door, dus ik heb elders op 't forum al een posting gedaan voor een startmotor voor m'n benzine motor.
Dan kan ik mooi alles in een keer doen, voor de startmotor moet ik de uitlaat toch al loshebben van 't spruitstuk...
drukkeDurk
Met de plas is het goed gekomen. Met blauwe 90 minder, de blauwe rook is alleen maar meer geworden, waarschijnlijk weer een motor afgeschreven,
het zijn niet de kleppen of verstuivers, maar wat wel.........?
groetjes Anton
het zijn niet de kleppen of verstuivers, maar wat wel.........?
groetjes Anton