laad spanning?
laad spanning?
beste prikkers,
heb via alex/ grizzly een aanbieding voor exide accu's alleen staat er in de specificaties dat de laad spanning 14.4v moet/ kan/ mag bedragen. mijn vraag is moet je deze spanning hebben of is dat de maximale spanning toelaatbaar over de accu? wie oh kan ons hier antwoord op geven.
is er iemand in staat om eventueel deze accu's 2 stuks een eindje opweg te helpen richting lelystad?
geroet jan
heb via alex/ grizzly een aanbieding voor exide accu's alleen staat er in de specificaties dat de laad spanning 14.4v moet/ kan/ mag bedragen. mijn vraag is moet je deze spanning hebben of is dat de maximale spanning toelaatbaar over de accu? wie oh kan ons hier antwoord op geven.
is er iemand in staat om eventueel deze accu's 2 stuks een eindje opweg te helpen richting lelystad?
geroet jan
Re: laad spanning?
14.8 volt is de gas spaning van een accu het is beter daar onder te blijven om beschadiging te voorkomen
Ik ben een paar maand geleden op zoek geweest naar loodaccu gegevens en kwam een heel duidelijke en complete omschrijving tegen bij centurion
www.centurion.nl dacht ik
staat vanalles over laadspanningen en laadstromen
www.centurion.nl dacht ik
staat vanalles over laadspanningen en laadstromen
hoi andre,
klopt de site naam wel krijg nl een software bedrijf te zien weinig accu info.
gegroet jan
klopt de site naam wel krijg nl een software bedrijf te zien weinig accu info.
gegroet jan