Duuuuuuuuuuuuuur
Duuuuuuuuuuuuuur
[www.landsend4x4.nl]
Wie laat z'n auto nou voor 100000 dfl verbouwen
huidige verkoop liegt er ook niet om
Wie laat z'n auto nou voor 100000 dfl verbouwen
huidige verkoop liegt er ook niet om
Re: Duuuuuuuuuuuuuur
Volgens mij klopt er iets niet.
Behalve de prijs die astronomisch is, zit er een kachel in en een dashbord wat er volgens mij niet in hoort.
Lijkt meer op een serie van binnen dan een 90 of defender.
Heb ik het nou fout ??
Behalve de prijs die astronomisch is, zit er een kachel in en een dashbord wat er volgens mij niet in hoort.
Lijkt meer op een serie van binnen dan een 90 of defender.
Heb ik het nou fout ??
maar wel dikke V-8,
alleen, als ze nu dat belasting vrij zijn eens afschaffen...
dan heb je eigenlijk gewoon een allegaartje over...
kun je misschien toch beter gewoon een defender van zo'n motor voorzien. (en ff laten galvaniseren, moet samen toch voor minder geld kunnen..)
Maaruh als ik hem morgen kado zou krijgen zou ik toch niet protesteren. Denk alleen 100.000 ouderwetse florijnen, daar had je ook een hoop belasting van kunnen betalen.
Groet,Wilberth
alleen, als ze nu dat belasting vrij zijn eens afschaffen...
dan heb je eigenlijk gewoon een allegaartje over...
kun je misschien toch beter gewoon een defender van zo'n motor voorzien. (en ff laten galvaniseren, moet samen toch voor minder geld kunnen..)
Maaruh als ik hem morgen kado zou krijgen zou ik toch niet protesteren. Denk alleen 100.000 ouderwetse florijnen, daar had je ook een hoop belasting van kunnen betalen.
Groet,Wilberth
Dat komt omdat het eigenlijk (op papier en zo te zien de hele bovenbouw) een serie III is. Onderhuids waarschijnllijk een combi van vreemd chassis, defender en range componenten met amerikaanse spierballen.. tjaa, wat moet je er van zeggen..
groet, Wilberth
groet, Wilberth
Dit is dus een verkrachte series, zonde. Had voordat geld een echte defender gekocht.
Groet Paulo
Groet Paulo
3 x meer vermogen als standaard. Wat zegt de RDW daarvan? Hij is in 1998 omgebouwd. Dus ik denk dat er een luchtje aan zit.
Groet Paulo
Groet Paulo
2/3 origineel ??????? moet op een gegeven moment problemen geven lijkt mij
Volgens de RDW heeft die auto een cilinderinhoud van 0 cc.
Het kan zijn dat bij controle bij de APK (die in December nodig is voor die auto) de auto wordt afgekeurd omdat de auto niet is zoals deze op de papieren staat.
3 maal zoveel motorvermogen met dezelfde remmen en veren lijkt me niet echt veilig.
Ik moet er niet aan denken om met mijn Serie III 109 Stawag 160 te moeten rijden..... ik spring liever zo in de Rijn.
Apke
www.larrie.nl
Het kan zijn dat bij controle bij de APK (die in December nodig is voor die auto) de auto wordt afgekeurd omdat de auto niet is zoals deze op de papieren staat.
3 maal zoveel motorvermogen met dezelfde remmen en veren lijkt me niet echt veilig.
Ik moet er niet aan denken om met mijn Serie III 109 Stawag 160 te moeten rijden..... ik spring liever zo in de Rijn.
Apke
www.larrie.nl
en voor dat geld bedrading onder het stuur zo zichtbaar, hier en daar dus niet netjes afgewerkt....
Hou ook niet van een series met defender look. Een series heeft zijn eigen charmes net als een defender die net zo mooi is.
Er zat een defender grilletje op mijn series stage one, heb die vervangen door een origineel roostertje.
Hou ook niet van een series met defender look. Een series heeft zijn eigen charmes net als een defender die net zo mooi is.
Er zat een defender grilletje op mijn series stage one, heb die vervangen door een origineel roostertje.