Contact slot ?????????

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Sjuul Gele 109 ||| STAWAG

Contact slot ?????????

Bericht door Sjuul Gele 109 ||| STAWAG »

Hallo, s,ochtents sleutel in het contact slot om draaien slaat maar moeilijk aan,of vaak niet, sleutel eruit,weer opnieuw proberen en dan doet hij het wel goed slaat gelijk aan ,klikt gelijk in, er zit wel een gas tank in en staat ook op gas ingesteld,
ik vermoet ergens een los contactje maar waar moet ik gaan zoeken wie heeft een tip,want straks wordt het echt koud en dan moet hij het wel doen o ja de accu is nog geen jaar oud
fred101

Re: Contact slot ?????????

Bericht door fred101 »

draait de startmotor goed en slaat hij niet aan of draait ie niet de eerste keer. Als hij wel draait kan zal het iets met het gas cq afstelling van doen hebben.Als ik jorm op gas start en gebruik niet genoeg choke of doe iets anders fout slaat hij niet meer aan op gas. Doe ik het goed dan start hij meteen.
Je gasinstallatie bevat wat afsluiters, er kan er een blijven hangen, gas moet ook eerst naar de verdamper toe en verdampen.

Op de gastank, voor de verdamper en vaak op de verdamper zit er een. Dan zit er een timer in het circuit om te zorgen dat het gas afgesloten wordt als de motor afslaat (antennedraad om de bobinedraad)

Ook kan er teveel drap in je verdamper zitten die misschien bevriest maar dan zou hij het de tweede keer ook niet doen.

Fred101
Plaats reactie