Transport Zeeland -> Haarlem
Transport Zeeland -> Haarlem
Wie wil en kan er voor mij wat spullen (verhuisdoos vol) transporteren van Land's End in Hengstdijk [www.landsend4x4.nl] naar Haarlem (of omgeving) ?
Dank
Dank
Re: Transport Zeeland -> Haarlem
ik ga wel volgende week naar hengstdijke naar vlissingen dus je hebt het dan in iedergeval aan de GOEDE kant
Dat is dan alvast een deel van de reis.
Wanneer ga je naar Hengstdijke ?
Groet
Wanneer ga je naar Hengstdijke ?
Groet
een middag of begin van de avond ergens volgende week ik weet nog niet precies wanneer ik moet daar 2 deuren en 2 hardtopdelen ophalen bij landsend
Oké,
ik ben al flink geholpen met een transport naar Vlissingen.
Ik zou graag een keer kijken bij Jos Broeckaert, maar heb daar helaas nu geen tijd voor.
Ik mail je even privé vor de details.
Dank
ik ben al flink geholpen met een transport naar Vlissingen.
Ik zou graag een keer kijken bij Jos Broeckaert, maar heb daar helaas nu geen tijd voor.
Ik mail je even privé vor de details.
Dank
Transport Vlissingen -> Haarlem
Wie wil en kan er voor mij wat spullen (verhuisdoos vol) transporteren van Vlissingen (Menno SIII88&Stageone) naar Haarlem (of omgeving) ?
Dank
Dank
Re: Transport Vlissingen -> Haarlem
Hoeveel haast heb je ermee?
Ik ga waarschijnlijk begin volgende maand weer naar Twente en zou de doos misschien bij Menno in Lochem kunnen ophalen, op 18 december ben ik weer in Haarlem.
Groeten, Victor
Ik ga waarschijnlijk begin volgende maand weer naar Twente en zou de doos misschien bij Menno in Lochem kunnen ophalen, op 18 december ben ik weer in Haarlem.
Groeten, Victor