voorlopig geen nieuwe dingen meer over de rode dame en haar verrichtingen. zoals een aantal al weet gaat het hier niet goed en mijn ex vrouw gaat per vrijdag onze (mijn) rode dame op mij vorderen..... dat is dus het einde van een mooie relatie van 5 jaar. ik heb er ontzettend veel tijd en energie in gestoken om deze geweldige auto op de weg en in de modder te houden en zonder de hulp van jullie hier was dat een heel stuk moeilijker geweest! voorlopig blijft het dus bij meelezen en meedenken, meerijden stopt eventjes
MAAAAAR..........
Ik ben hard aan het werk om onze zaak weer nieuw leven in te blazen en heb daar goede hoop op, als het lukt om een doorstart te gaan maken heb ik mezelf al 1 voornemen gemaakt. er gaat weer een s2 komen, hoe rot, slecht, of shot dan ook, die wagen zal ook weer als een phoenix uit de roestige onderdelen tevoorschijn gaan komen! de naam weet ik al maar houd ik nog even voor me. en zal ik jullie hier weer heel hard nodig hebben om dat weer mogelijk te gaan maken! tegen die tijd zal ik weer regelmatig scheldend en vloekend achter mijn pc.tje dat rare volk aan de andere kant van de plas voor van alles en nog wat uitmaken (sorrie Ian

( dus als jullie binnenkort een rode land rover met pech zien staan met "schwanden"op de deur....... doorrijden!)

janzzen
die nog snel wat van de dame gaat genieten.