Waar zit het relais voor de centrale deurvergendeling bij een discoveryu 300 TDI en het knipperlicht relais???????????
Er zijn hier toch wel mensen met elektrische ondergrond.
Groetjes Zandrovertje
elektirische schema discovery
Prikkers, hier vraagt iemand om hullep
Misschien als het tekstje aangepast wordt;
goedenacht
Prikkers forever
grtzz
Rob
goedenacht
Prikkers forever
grtzz
Rob
Re: elektirische schema discovery
Volgens mij in de auto.............
Heb je al gekeken bij de afschermkap van de deurstijl (best zijde), daar zit een plastieken afschermkap die je kunt verwijderen en daarachter zit ook het één en ander verstopt.
Anders achter je zekeringkast.......
Robb

Heb je al gekeken bij de afschermkap van de deurstijl (best zijde), daar zit een plastieken afschermkap die je kunt verwijderen en daarachter zit ook het één en ander verstopt.
Anders achter je zekeringkast.......
Robb
ik heb geen disco maar het staat vast in je manual of in een werkplaats boek. Ik heb de nodige manuals digitaal als je zegt van welk jaar wil ik wel zoeken. Bij mijn 90 zit hij achter het dashbord. Het is een kastje ter grote van een pakje cigaretten en dat stuurt alle drie de solenoids tegelijk aan.
Wat is het probleem, doen ze het alle drie niet meer, je alarm heeft er ook mee te maken want als jij je alarm aanzet, stuurt je alarm de deurvergrendelingcentrale aan.
Fred101
Wat is het probleem, doen ze het alle drie niet meer, je alarm heeft er ook mee te maken want als jij je alarm aanzet, stuurt je alarm de deurvergrendelingcentrale aan.
Fred101
Hey Arno,
Je bent er nog. Weinig meer gezien de afgelopen tijd, druk gehad zeker. Maar had jij niet een Rave rom, daar vind je het allemaal. Bij een disco2 zitten de meeste relais allemaal in de zekeringkast onder de motorkap.
Succes met zoeken.
Groeten Kees
Je bent er nog. Weinig meer gezien de afgelopen tijd, druk gehad zeker. Maar had jij niet een Rave rom, daar vind je het allemaal. Bij een disco2 zitten de meeste relais allemaal in de zekeringkast onder de motorkap.
Succes met zoeken.
Groeten Kees